کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

فروش کد اصلی ضبط مگان، تندر، رنو داستر، رنو فلوئنس، رنو لتیتیود ، رنو کپچر

کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

فروش کد اصلی ضبط مگان، تندر، رنو داستر، رنو فلوئنس، رنو لتیتیود ، رنو کپچر

کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

در این وبلاگ قصد داریم به آموزش تعمیرات نگهداری خودرو ،باز یابی رمز ضبط و پخش ، دی کد کردن ضبط و پخش خودرو ، تغییر رمز ضبط و اختصاصی کردن آن ، مونتاژ و دمونتاژ داشبورد و قطعات روی داشبورد و کنسول در انواع ماشین های داخلی و خارجی بپردازیم.

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

رمز ضبط رانا و 206



ضبط های مدل MCD-206 دارای رمز پیش فرض کارخانه 1111 می باشند ، برای اعمال رمز به دستگاه با ابتدا با استفاده از اعداد 1 الی 6 رمز را وارد کنید سپس دکمه ولوم یا SELECT را فشار دهید ، اگر احیانا کد دستگاه را اشتباه وارد کردید نوشته 2Code و یا 3Code ظاهر می شود که در این مرحل باید از اعمال رمز دقت حاص کنید، در صورتی که هر سه بار اشتباه وارد شد آنگاه باید ضبط را به مدت 1 ساعت در حالت سوئیچ باز قرار دهید تا مجددا به حالت پذیرش کد برود ، کد دستگاه را بعد از حصول اطمینان وارد کنید

برای تغییر رمز دستگاه برای جلوگیری از سو استفاده احتمالی باید به صورت زیر عمل کنید
1- ابتدا دستگاه خود را خاموش کنید
2-دکمه های ترکیبی POWER و AM/FM را همزمان فشار دهید
3-نوشته 1Code را می بینید که باید رمز قبلی را وارد کنید
4-بعد از وارد کردن رمز عبارت 1New ظاهر می شود که باید رمز جدید را وارد کنید
5-سپس عبارت 2New را می بینید که باید مجددا رمز جدید را وارد کنید
6-سپس دکمه Select را بزنید تا عبارت Code OK را ببینید
7- سپس با دکمه POWER ضبط را روشن کنید
 

رمز ضبط پژو پارس داشبورد جدید

ضبط پژو پارس داشبورد جدید

از آنجائیکه کد پیش فرض کلیه دستگاه ها قبل از تغییر رمز توسط شرکت ایران خودرو عدد 1111 در نظر گرفته شده بهتر است برای ایمنی بیشتر کد رمز دستگاه را تغییر دهید.

برای تغییر کد رمز کلید ”RADIO” و کلید " 1/RPT" را به مدت 2 ثانیه همزمان نگه دارید. پیام "PWD****" کد رمز عبور تنظیم شده را فراخوان می نماید.

در صورت ورود کد رمز چهار رقمی صحیح، پیام "PWD" جهت ورود رمز عبور 4 رقمی جدید نمایان می گردد. کد رمز جدید را وارد نموده و دکمه ولوم  SETUP/AUDIO را فشار دهید.

 اکنون پیام " PWD ----" مجددا رمز 4 رقمی جدید را جهت تطابق فراخوان می نماید. کد 4 رقمی را که در مرحله قبل به عنوان رمز ورود جدید وارد نموده اید، انتخاب و دکمه ولوم SETUP/AUDIO را فشار دهید.

 در صورت تطابق رمزهای عبور وارد شده، پیامPWD RESET  به منزله تغییر کد رمز نمایش می یابد و در صورتیکه دو رمز وارد شده یکسان نباشند پیام  SET FAIL به منزله خطا در تغییر رمز نمایش می یابد که بایستی مراحل تغییر رمز فوق را مجددا تکرار  نمایید.