کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

فروش کد اصلی ضبط مگان، تندر، رنو داستر، رنو فلوئنس، رنو لتیتیود ، رنو کپچر

کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

فروش کد اصلی ضبط مگان، تندر، رنو داستر، رنو فلوئنس، رنو لتیتیود ، رنو کپچر

کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

در این وبلاگ قصد داریم به آموزش تعمیرات نگهداری خودرو ،باز یابی رمز ضبط و پخش ، دی کد کردن ضبط و پخش خودرو ، تغییر رمز ضبط و اختصاصی کردن آن ، مونتاژ و دمونتاژ داشبورد و قطعات روی داشبورد و کنسول در انواع ماشین های داخلی و خارجی بپردازیم.

لیست نمایندگی های ضبط مالتی مدیای کروز

نمایندگی های شرکت کروز

نظرات  (۱۸)

  • شعبان شفیعی
  • سلام
    فقط رادیو کار نمی کند و روی فرکانسهای سیو شده  و سرچ بوق ممتد دارم.
    با تشکر راهنمایی کنید
    پاسخ:
    دکمه 3 و 4 رو همزمان نگه دارید و کد ضبط رو مجددا 1111 وارد نمایید ایرادتون برطرف میشه اگه نرم افزاری باشه 
    اگه سخت افزاری باشه باید نمایندگی مراجعه کنید

    سلام
    یو اس بی ضبط ماشین من کار نمی کنه و فلش رو نمی خونه لطفا راهنمایی کنید
  • محمد یزدانی
  • سلام ولوم ها و بلوتوث کار نمیکنند لطفاً راهنمایی کنید 
    سلام ممنون از سایت خوبتون من پارس مدل 95 دارم مشکلم اینه که وقتی با بلوتوث بهش وصل میشم هیچ صدایی از بلندگو ها پخش نمیشه چه موقع پخش آهنگ گوشی و چه موقع تماس . تمام کارها انجام میشه مثل ترک بعدی یا قبلی که وقتی از رو ضبط یا فرمون که میزنم تو گوشی تغییر میکنه فقط صدا نمیاد . ریست هم کردم نشد. خواهش میکنم کمکم کنید . 09126703659  ممنون 
    باعرض سلام. 
    ضبط خودروی سورن توربوی من کروز هست.هفت هشت ماهه که خوب بوده ولی حالا فاش که وصل میکنم بعداردودقیقه که میخونه یا میره روی رادیو یاهم ارور یو اس بی دیسکانکت رومیده بعضی وقتها هم بعدارچندثانیه خوندن یو اس بی ریدینگ رو نمایش میده وقطع میشه.ممنون میشم راهنمایی کنین. 

    سلام ایا شما رادیو پخش کروز رو بلوتوث دارش میکنین 

    سلام. ضبط سمند مدل 94 کروز. من رمز رو سه بار اشتباه زدم واین کلمه blockod رو صفحه ظبط نمایان شده. چیکار باید کنم الان تا درست شه؟ 

    سلام ضبط کوییک من علامت بلوتوث رو میاره شروع به چشمک زدن میکنه ولی هیچ گوشی اونو پیدا نمیکنه میشه راهنمایی کنید

    باسلام من مدل ماشینم 1402اما ضبطش قدیمی بدون صفحه نمایش هستش گفتم ببینم امکانش هست که با سری جدید اسمارت عوضش کنم و مابه تفاوت رو پرداخت کنم یا خیر بعد خیلی هنگ میکنه این نمیدونم ایرادش چیه

    سلام خودرو شاهین بعد از یکی دو  روز که فلش را اجرا میکنه دیگه اجرا نمیکنه با برداشتن بست باتری دوباره  روز اجرا میکنه واین مشکل هر بار تکرار میشه .ممنون میشم راهنمایی کنید

    شاهین دارم ماشین که خاموش روشن میکنم فلاش ککار نمیکنه باید در بیارم دوباره بزنم جا تا بخونه ممنون میشم که راهنمایی کنید 

  • فرهاد یوسفی
  • سلام خودروی کوچک است صفر گرفتم هفته ی گذشته ظبط ماشین قبل استارت زدن میخونه 

    ولی به محض روشن شدن ماشین صدا قطع میشه به هیچ وجه ظبط و رادیو کارنمیکنن

     

  • فرهاد یوسفی
  • سلام خودروی کویک  اس صفر گرفتم هفته ی گذشته ظبط ماشین قبل استارت زدن میخونه 

    ولی به محض روشن شدن ماشین صدا قطع میشه به هیچ وجه ظبط و رادیو کارنمیکنن

     

    سلام مولتی مدیا ۲۰۷رمزشو فراموش کرده صاحب قبلی و بلاک شده لطفا راهنمایی کنین

    سلام،خودرو شاهین مدل ۱۴۰۲ دارم،مالتی مدیا بدون جهت خاموش شد و دیگر روشن نشد،ضمنا برق و تمامی فیوزها چک شده و سالم میباشد ،همچنین سرباطری نیز یکبار قطع و وصل کردم هیچ علامتی نیومد،راهنمایی بفرمایید . ممنون

    نمایندگی شیراز کجا هست؟

    سلام نورپس زمینه مالتی مدیای پارسelxدارم روشن نمیشه.مدل۵۰۶۰پین برق ورودیش کدوم پین هست.ممنون

    سلام نورپس زمینه کلیدهای کناری مالتی مدیای پارسelxدارم روشن نمیشه.مدل۵۰۶۰پین برق ورودیش کدوم پین هست.ممنون

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی