کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

فروش کد اصلی ضبط مگان، تندر، رنو داستر، رنو فلوئنس، رنو لتیتیود ، رنو کپچر

کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

فروش کد اصلی ضبط مگان، تندر، رنو داستر، رنو فلوئنس، رنو لتیتیود ، رنو کپچر

کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

در این وبلاگ قصد داریم به آموزش تعمیرات نگهداری خودرو ،باز یابی رمز ضبط و پخش ، دی کد کردن ضبط و پخش خودرو ، تغییر رمز ضبط و اختصاصی کردن آن ، مونتاژ و دمونتاژ داشبورد و قطعات روی داشبورد و کنسول در انواع ماشین های داخلی و خارجی بپردازیم.

رمز ضبط رانا و 206



ضبط های مدل MCD-206 دارای رمز پیش فرض کارخانه 1111 می باشند ، برای اعمال رمز به دستگاه با ابتدا با استفاده از اعداد 1 الی 6 رمز را وارد کنید سپس دکمه ولوم یا SELECT را فشار دهید ، اگر احیانا کد دستگاه را اشتباه وارد کردید نوشته 2Code و یا 3Code ظاهر می شود که در این مرحل باید از اعمال رمز دقت حاص کنید، در صورتی که هر سه بار اشتباه وارد شد آنگاه باید ضبط را به مدت 1 ساعت در حالت سوئیچ باز قرار دهید تا مجددا به حالت پذیرش کد برود ، کد دستگاه را بعد از حصول اطمینان وارد کنید

برای تغییر رمز دستگاه برای جلوگیری از سو استفاده احتمالی باید به صورت زیر عمل کنید
1- ابتدا دستگاه خود را خاموش کنید
2-دکمه های ترکیبی POWER و AM/FM را همزمان فشار دهید
3-نوشته 1Code را می بینید که باید رمز قبلی را وارد کنید
4-بعد از وارد کردن رمز عبارت 1New ظاهر می شود که باید رمز جدید را وارد کنید
5-سپس عبارت 2New را می بینید که باید مجددا رمز جدید را وارد کنید
6-سپس دکمه Select را بزنید تا عبارت Code OK را ببینید
7- سپس با دکمه POWER ضبط را روشن کنید
 

نظرات  (۸۵)

نحوه باز کردن کد CD7602Rمخصوص رانا را راهنمایی کنین

پاسخ:
به نمایندگی مراجعه کنید 
سلام لطفا توضیح دهید در صورتی که رمز تغییر نموده و ما از ان اطلاع نداشته باشیم چطور باید به آن دسترسی پیدا کنیم

پاسخ:
باید به نمایندگی مراجعه کنید تا قفل گشایی کنن براتون 
سلام خسته نباشید
ضبط ماشین من ارورر 5 رو میده چه کاری باید انجام بدم
ماشین راناست.
ممنون
پاسخ:
5 بار کد رو اشتباه زدید ، سوئیچ رو حدود نیم ساعت تا 40 دقیقه باز بذارید به مرحله کد دهی بره و کد 1234 رو وارد کنید ، یا به نمایندگی مراجعه کنید
سلام ضبط ٢٠٦مدل ٨٦ هم رمزش ٤تا یکه ؟
پاسخ:
بله
با سلام،
روشی که مطرح فرمودید جواب داد. خدا خیرتون بده.
سلام .  پزو 206 اس دی مدل 94 دارم ظبط ماشین بعضی وقتها قطع میشه .یعنی رکورد میندازه ولی صداش در نمیاد تا اینکه ماشین خاموش کنم روشن کنم که گاهی درست میشه گاهی هم نمیاد . کسی میدونه مشکل چی هست
سلام
پژو 206 v9 مدل 90 دارم ولی بعضی فلش ها رو که روی ضبطش می ذارم error 2 میده و فلش رو نمیخونه(فلش مشکل نداره چون روی ضبط های ماشین های دیگه خونده میشه) (ویروسی بودن یا نبودن فلش تاثیری توی این موضوع داره؟)لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست
206 من مدل 95 هس چند ماه پیش رمز رو عوض گردم ولی یادم نیست الان هم 6 بار انواع کد ا رو امتحان کردم و شده ارور 6 حالا نمیتوانم چکار کنم
سلام
من رانا دارم مدل 92 ولی مدل پخشش این مدلی که شما در عکس گذاشتید نیستش. صفحه کلاچ عوض کردم حالا پخشش پسورد میخاد. چهار تا یک و یک تا چهار رو امتحان کردم جواب نمیده؟ آیا رمز دیگری غیر از اینها وجود دارد که بتونه کمک کنه یا باید ببرم نمایندگی؟
ممنون
سلام من 206 مدل85 دارم ولی وقتی زدم رادیو انتن رفت بالا اما دیگر نمی توانم پایین بیارمش باید چیکار کنم؟
سلام ماشین 206دارم مدل 90رمز اشتباه زدیم سوخته و مینویسهblocked چه کار کنیم
کد ظبط 206مدل90
سلام . من هر وقت ماشین رو روشن وخاموش میکنم صدای ظبط 0 میشه چکار باید بکنم
سلام ضمن تشکر و خسته نباشی 
۲۰۶‌رمزش و خودم داشتم باطری ساز کد اشتباه وارد کرده الان code blocked شده چکار کنم باز شه ؟ ممنون
من 206 v8  دارم مدل 93 بعد از تعویض دیسک وصفحه و بستن باطری پخش فابریکی ماشینم هنگ کرده و الارم ICODE اومده چکارش کنم لطفا راهنمایی کنید 
ممنون میشم اگر راهنماییتونو رو ی شماره 09163306113 پیامک کنید 

با عرض سلام و خسته نباشی

206 دارم هنگام گذاشتن فلش ضبط شروه به لود کردن میکنه ولی پخش نمیکنه لطفا راهنمایی فرمایند .

باتشکر

یه سوال   ماشین من رانا مدل 93 مدل tu5    سر باطری رو برداشتم و گذاشتم ظبط رمز می خواد چه وارد کنم
خدا خیرتون بده .
۱۱۱۱ کار کرد. واقعا ممنون.
سلام وقت بخیر ضبط ۲۰۶ بلاک شده چندر بار از بلاک در اومده ولی این بار هرقدر سوچی رو باز گذاشتم از بلاک خارج نشده راهنمایی کنید ممنون
سلام یه 206 دارم با رادیو فابریک بعد تعویض بی اس ای روشن نمیشه چه کار باید بکنم ممنون
سلام من هروقت که سویج ماشین را خاموش روشن میکنم کد میخواد دیگه عاجز شدم ازش لطفا راهنمای کنید
سلام کسی هست راهنمای کنه؟
سلام. ماینم ۲۰۶مدل۹۵ تازه خریدم. الان ارورش ۲۰شده. مان وقفش رفته به حالت قفل دایم. چیکار کنم؟ کمکم کنید.😥
  • مسغود مهرالی
  • سلام. بنده ۲۰۶مدل۹6 تازه خریدم. الان ارورش ۲۰شده. مان وقفش رفته به حالت قفل دایم.کابل پشتشو در آوردم ارورش رفته و صفحه ****pass اومده ولی هر چقدر عددها رو میزنم کار نمیکنن و وارد نمیشن چیکار کنم؟ لطفا کمکم کنید.

    خدا خیرت ده تمام اینا رو که فرمودید تو دفترچه راهنمای پخش هست اون که بریم نمایندگی بگو

    آخه یه ضبط 50هزار تومنی این همه کلاس

    باسلام رانامدل 95دارم که فقطجدیدا دکمه ولوم کارمی کندوبقیه دکمه هاراکه می زنم پیغام
    نودیسک می زنم لطفاراهنمایی کنید
    ممنون جواب داد
    سلام.این عکس ضبط 206 که بالا صفحه زدین آیا به 206 مدل 1383 هم میخوره؟
    با سلام ضبط ایراد پیدا کرده بود همسره فیوز ضبط را قطع و دوباره وصل کرد وقتی کد خواست اعداد 1 تا 6 از کار افتاده است و هر چی اعداد را فشار می‌دهد عدد وارد نمی‌کند باید چه کار کنیم.
    ممنون از راهنماییتان
    سلام. بنده ۲۰۶مدل۹6 تازه خریدم. الان ارورش ۲۰شده. ورفته به حالت قفل دایم و صفحه ****pass اومده ولی هر چقدر عددها رو میزنم کار نمیکنن و وارد نمیشن چیکار کنم؟ لطفا کمکم کنید.
    سلام من ۲۰۶sdاخرای ۹۴دارم ظبط فابریکش مدیا پردازش هست بلوتوثش میپره باید چی کار کنم نمایندگیشم رفتم که تو ستارخان خیابان نیایش هست رفتم  بازم همون جوری شده دوباره
    تشکر از راهنمایی درستتون
    کد 0000 بزنید درست میشه

    سلام
    من ظبط ماشینم بعد از اینکه باتری ماشینو دراوردن دوباره جا زدن رمز میخواد.اول نمیدونستم چند باری رمز رو اشتباه زدم.الان فهمیدم که رمزش 1111 هست.ولی بازم اینو میزنم خطا میده.رمزو هم اصلا عوض نکردم
    باید برم نمایندگی ایرانی خودرو ؟
    206 مدل 96 هست
  • محسن شاولیان
  • با سلام من مانیتور آپکو رانا دارم رمز اشتباه وارد شده سیستم قفل زده الان چیکار کنم نمایندگی آپکو هم در دسترس نیست ممنون
    سلام اگه میشه لطفا بگید که رمز رادیو ۲۰۶مدل ۹۴چیه چون من دو ماه پیش نمایندگی رفته بودم رمز رو زد اما نگفت رمزش چیه لطف کنین راهنمایی کنیین
    سلام. خدا خیرتون بده. 
    پاسخ:
    سلامت باشید

    سلام .منم همین مشکل رو داشتم .اگه با باز کردن سویچ دستگاه دوباره کد میخواد ببرید در مغازه وبگید که یکی از ورودیهای برق دستگاه رو براتون قطع کنند درست میشه .و اگه بلوکد میشه دستگه رو باید به مدت 4تا 8 ساعت روشن بزارید تا برگرده به حالت کد 1
    با سلام
          منظور ایرانخورو از کد دادن ۱۲۳۴ این است که کلید های یک تا چهار را یک مرتبه بزنید.
    اما در محصولات سایپا کد ۱۲۳۴ طور دیگری است. مثلا. اگر بخواهیم ۱۲۳۵ را وارد کنیم باید کلید یک را دوبار بار فشار دهیم کلید دو را سه بار فشار دهیم و ...کلید چهار را پنج بار فشار دهیم تا کد ۱۲۳۴ نمایان شود و بعد کلید ست آپ )5( را فشار دهیم

    با باز گذاشتن سوئیچ مشکل من حل شد و با چهار عدد کد ۱۱۱۱ درست شد.
    عالی بود ازاد شد ممنون
    سلام 
    ماشین من ٢٠۶ اس دی مدل ٩۵ هست دکمه شماره ۵ ضبط که واسه تغییر دیس پلی هست کار نمیکنه البته وقتی رادیو باشه کار میکنه ولی وقتی با فلش اهنگ پخش میکنه کار نمیکنه چی کار باید بکنم؟ راهی هست که ریست بشه ضبط؟
    سلام ضبط ما توی code 1 گیر کرده و ما رمز قبلی رو نمیدونیم چیکار کنیم الان؟
    با سلام  ماشین من 206 اس دی مدل 95 است 6 بار کد اشتباه زدم ارور 6 نشان میده خواهشن راهنمایی فرمائید
    سلام ، مرسی مشکل من که 206 دارم حل شد

    سلام.207 جدید گرفتم رمز رو عوض کردم یادم رفته تا خطا 8 روی مانیتور نشون میده باطری رو باز و بسته کردم کد1111 و 1234 هم وارد کردم نشد راهنمایی کنید ممنون میشم.
     سلام دوستان 206 مدل 96 دارم پخش فابریکش  ارور 6 میده و کد قبول نمیکنه راهی برای فعال سازیش هست و درست میشه ؟






    سلام
    من 206SDمدل ۹۰ دارم ضبطش دیگه اوت شده از دوستان کسی این مدل برای فروش داره سالم باشه
    سلام، ضبط من mcd-206 تو حالت 1CODE مونده سرباطری رو هم ۲ ساعت برداشتم ولی فرقی نکرد، تو همون حالت مونده، چکار کنم تا از این وضعیت خارج بشه. ممنون میشم راهنمایی کنید، ضبط هیچ کدی رو قبول نمیکنه. 
    با تشکر
    سلام من رمز ظبط وارد که میکنم بعد فعال شدن به انگلیسی Mute مینویسه ممنون میشم راهنماییم کنید
    ۲۰۶ sd v2 مدل ۸۷ دارم کد رمزش چی بزنم؟
    ممنون درست بود😘
    ممنون از راهنمایی شما

  • مهدی سعیدی
  • ممنونم از راهنمایی تون مشکلم حل شد
    متشکرم رمز کارخانه رو نداشتم و دنبال کارتی میگشتم که کد ضبط داخلش باشه. سپاسگزارم 
    رمز یادتون رفته باید برین نمایندگی کروز واسه منم همین برنامه پیش اومده بود بردم نماینگی اوکیش کرد
    سلام
    آقا بنده رانا مدل ۹۳ دارم رمزش ۱۲۳۴ هستش بزنید انشالله که کارتون راه بیفته
    سلام ضبط ماشین 206 مدل 92 من فابریکی پایونر است. کد رو گم کردم چندین بار اشتباه زدم حئود یک هفته است بلاک شده و هیچ کلیدی کار نمی کنه. برای رفع مشکل چه کار کنم؟ با تشکر
    سلام ، روشی که گفتید رو روی 206 مدل 89امتحان کردم درست شد ، خدا خیرتون بده
    سلام ماشین من ٢٠۶ تیپ ٢هست الان روش ارور ۶ میزنه باید چیکار کنم؟؟؟؟؟لطفا راهنماییم کنید
  • حمید سعیدیان
  • سلام من یه 207 مدل 96 دارم رمزش رو هر چی میزتم قبول نمیکنه 4 تا یک1 یا 4 تا صفر یا 1234 هیپکدام رو قبول نمیکنه ظاهرا صاحب قبلیش رمز رو عوض کرده چه جور میتونم ریستش کنم چون 15 بار کد اشتباه زدم میگن تو 20 بار قفل میشه
    سلام من پژو206مدل 96دارم.بخاطر کارنکردن بخاری سیم کشیش دستکاری شد دوباره ضبطش پسوورد میخاست من چند بارزدم قبول نکرد error20داد.الان برگشته به درخواست رمز ولی اصلا نمیشه رمزداد بلاک کرده چیکاکنم؟
    لطفا راهنماییم کنین
    سلام من پژو206مدل 96دارم.بخاطر کارنکردن بخاری سیم کشیش دستکاری شد دوباره ضبطش پسوورد میخاست من چند بارزدم قبول نکرد error20داد.الان برگشته به درخواست رمز ولی اصلا نمیشه رمزداد بلاک کرده چیکاکنم؟
    رمز 206 اس دی وی1111*نیست بلکه 1234هست بعد از 1 ساعت سوئیچ بازکد 1 2و 3 بزنید                                  8
    دمت گررررم 1111 جواب داد❤😘
    خدا خیرت بده
    سلام من ۲۰۶وی ۸مدل ۹۳خریدم.ظبطش همش بلوک کدمیگه.چکارکنم.میشه لطفاجواب دهید.ممنون میشم.
  • حمیدرضا سلیمانی
  • سلام
    آقا من یه ضبط کاست خور ۲۰۶ که هیچ نمایشگری نداره را از esam.ir خریدم واسه نصب و استفاده خانگی
    اما یه نصاب سیستم خودرو گفت که این وسیله واسه استفاده خانگی اصلا به درد نمی خوره.
    چون بخوای رمز بش بدی مانیتور میخواد که نداره.
    من می‌خوام واسه این ضبط آداپتور و باتری و بلندگو نصب کنم در یه محفظه که نجار برام می سازه.
    آیا امکانش هست؟
    اصلا پخش کاست خور ۲۰۶ رمز ورود میخواد؟
    پیش فرضش چنده؟
    سپاسگزارم خیلی زیاد
    ممنون یه ضبط متفرقه داشتم اسم نداشت  به این روش باز شد 
    سلام من 206 مدل 97 رو تازه تحویل گرفتم ضبطش erorزده سویچ رو یک ساعت باز گذاشتم ازم کد خواست 1234 رو زدم باز شد و ضبط کار کرد ولی سویچ رو بستم و باز کردم بازم erorزد لطفا منو راهنمایی کنید
    سلام من  پژو ۲۰۶ اس دی دارم 
    سر باطری را بازکردم بعد روز می خواست چن بار رمز رو زدم رفت رو error20
    بعد سر باطری رو چند ساعتی بازگزاشتم الان رفته رو پسورد ولی اصلا دکمه هاش کار نمیکنه که پسورد بزنم 
    لطفا راهنمایی کنید
    با سلام خدمت هموطنان عزیزم واقعا از سایت کارداتا بلاگ متشکرم و از توضیحاتی که گذاشته بودن واقعا نتیجه گرفتم و الان دارم از ضبط استفاده میکنم.
    سلام دوستان گل...من رمز رادیو ضبط با کد ۱۱۱۱ودکمه ولوم راه انداختم
    سلام من  پژو ۲۰۶ اس دی دارم 
    سر باطری را بازکردم بعد روز می خواست چن بار رمز رو زدم رفت رو error20
    بعد سر باطری رو چند ساعتی بازگزاشتم الان رفته رو پسورد ولی اصلا دکمه هاش کار نمیکنه که پسورد بزنم 
    لطفا راهنمایی کنید
  • نیکی محمودزاده
  • سلام. من چندروز پیش پژو ۲۰۶ تیپ دو خودم رو بردم یکی از نمایندگی‌های ایران‌خودرو برای مشکلات تسمه‌ش، تازه خریدمش و صدا می‌داد هی. اون‌جا که بردمش گفتن نوبت فراخوانش هم هست و گویا کامپیوترش رو دست‌کاری کردن و رمز جدید ضبط رو گذاشتن ۴۷۲۶. درحالیکه کلا اون کیبوردش ارقام یک تا شش رو داره و اصلا ۷ نداره. می‌شه کمک کنین؟

  • علی زنجانی
  • سلام

    ممنون میشم اگه بفرمائید چطور میتونم ظبط راند مدل کروزcd3622رو که رمزش رو نمیدونم رو باز کنم.

    با تشکر

    سلام ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۷ دارم چند روزه ضبطش error3 میده این یعنی چی ؟

    سلام

    آقا خدا خیرتان بدهد

    مشکل من حل شد

    بسیار ممنونم

    یا علی

    سلام.

    من هفته پیش باطری ماشینم رو عوض کردم بعدش دیدم ضبط ریست شده و کد میخواد. چندبار زدم و بلاک شد. لطفا راهنمایی بفرمایید. 206 تیپ 5

    سلام من پخش 206 فابریک  رانصب پراید کردم همه چیزخوبه اما وقتی ماشین خاموش میکنم رمز مجدد میخواد لطفا راهنمانی کنید متشکرم 

  • علی مولائی
  • با سلام من خودروی 206 تیپ 5 خریدم منتهی رو ضبط نوشته ارور 6 و دیگه اینکه نمیدونم کد قبلیش چی بوده.خیلی ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    سلام.من کد 1325 رو برای پخش 206 مدل 92 زدم جواب داد. توی دفترچه اش همین کد رو نوشته بود.

    سلام

    برای من کد ۲۰ میاره😔

    میشه بگین چیکار کنم؟

    ۲۰۶ اس دی مدل ۹۶

    سلام ۴بار رمز ۲۰۶ رااشتباه وارد کردم حالا ارور ۴ میده چکارکنم .ممنون

     

    سلاموعرض ارادت، بنده 206مدل88خریدم، بست باتری رو برداشتم و زمانی که وصل کردم پخش تصویری اتومکس روی ماشین رمز میخواد ولی رمز رو ندارم، از اعداد1111و 1234و123456و 0000و000000هم زدم ولی باز نشد اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید که بتونم ریست کنم 

  • حاجی آقا عزیزی
  • باسلام وعرض ادب من ۲۰۶ sd دارم بعد از ارور ۲۰ حال پسورد می خواهد دکمه ها کارنمی کن اگه میشه راهنمایی کنید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی