کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

فروش کد اصلی ضبط مگان، تندر، رنو داستر، رنو فلوئنس، رنو لتیتیود ، رنو کپچر

کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

فروش کد اصلی ضبط مگان، تندر، رنو داستر، رنو فلوئنس، رنو لتیتیود ، رنو کپچر

کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

در این وبلاگ قصد داریم به آموزش تعمیرات نگهداری خودرو ،باز یابی رمز ضبط و پخش ، دی کد کردن ضبط و پخش خودرو ، تغییر رمز ضبط و اختصاصی کردن آن ، مونتاژ و دمونتاژ داشبورد و قطعات روی داشبورد و کنسول در انواع ماشین های داخلی و خارجی بپردازیم.

خطای ضبط پژو پارس داشبورد جدید

سلام

 وقت بخیر

در رابطه با خطای ضبط پژو پارس در خدمتتون هستم

چند وقتی هستش که برخی دوستان دچار مشکل شده و خطای 08 رو در نمایشگر ضبط پژو پارس مشاهده می کنند.برخی دوستان هم از نبود رمز ضبط شکوه میکنند.در مورد اول باید بگم که رمز ضبط گه چند بار اشتباه زده بشه ضبط به این حالت میره و برای برگرداندن از این حالت باید سوئیچ خودرو را به مدت 1 ساعت باز بگذارید تا به مرحله کد دهی بره

اما دوستانی که مشکل رمز ضبط رو دارند باید عرض کنم اگر دکمه های ترکیبی زیر را فشار دهید و بلافاصله دکمه Setup ضبط رو فشار دهید
وارد قسمت دریافت رمز میشه ، این کار رو دوستانی که خطای 08 دارن هم انجام بدن، روش زیر تست شده و جواب حاصل شده.

به ترتیب از راست به چپ

دکمه های 6 - 3 - 4 - 1 - 5 - 2 و بلافاصله دکمه ستاپ

نظرات  (۲۶۶)

واقعا دستتون درد نکنه خیلی خیلی بهم کمک کردید نمایندگی ایران خودرو خودش زده بود خرابش کرده بود و ارور میداد و به هر نمایندگی هم که میرفتیم بلد نبودن دلم میخواد برم خفتشون بدم خیلی لطف کردید این راهکار شما بعد از یه روز سخت نجات دهنده بود بازم ممنون.
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم ارادتمند

Salam  man har kari mikonam in error 08 nemire yani aslan clid ha kar nemikonan dige bayad chilar konam ?!
پاسخ:
شما زیادی رمز اشتباه دادید 
ماشین رو توی پارکین یا جای امن بذارید و حدود 45 دقیقه تا 1 ساعت اجازه بدید به ضبط برق بره یعنی سوئیچ رو باز بذارید و در مرحله قبل استارت قرار بدید مشکل شما برطرف میشه

باسلام من واقعا از سایتتون وکلیه دست اندکاران تشکروقدردانی میکنم اگرلطف کنین نحوه بازکردن صحیح ضبط های ماشین های لوکس وارداتی رو هم بگین ممنونتون میشم
پاسخ:
سلامت باشید ،حتما همین کار رو میکنیم.

سلام امروز ضبط ماشین err06داده اصلا نمره لطفا راهنمایی کنین
پاسخ:
رمز رو اشتباه زدید عزیز
دکمه های > شش >سه >چهار >یک >پنج >دو را همزمان فشار دهید و نگه داریدو دکمه ستاپ رو بزنید که به مرحله کد دهی بره و بعد کد را وارد کنید 
کد شما یا ١٢٣٤ یا ١١١١

با سلام تشکر از سایت عالیتون
ممنون میشم اگه ترفندی برای فعال سازی بلوتوث 405 داشبورد جدید بفرمایید 

سلام.ضبط پارس داشبورد جدید error 03 نشون میده .نمی تونم رمز رو وارد کنم لطفا راهنمایی کنید.ممنون
با سلام و عرض ادب 

اینجور که از مطالب بالا متوجه شدم شما میتونید منو راهنمایی کنید 
امروز ماشین من error04 داده نمیدونم چ باید کنم هیچی دکمه ای کار نمیکنه 
ممنون میشم راهنماییم کنین
باسپاس
پاسخ:
دکمه های 6 - 3 - 4 - 1 - 5 - 2 و بلافاصله دکمه ستاپ
فقط بعد از زدن این دکمه ها "به ترتیب" رمز 1111 را 2 بار وارد کنید و ضبط درست میشه
همزمان فشار ندید
ظبط خودرو من کروز است رادیو وسی دی سالمه فلش هم سالم بود خودرو را یک ماهه تحویل گرفتم ام در حال حاضر فلش را نمی خونه و ارور usb  میده لطفآ راهنمایی بفرمایید
پاسخ:
usb رو فرمت کنید و فایل ها رو داخل فلش به صورت تک فولدر بریزید ، یعنی مجموعه آهنگ های هر خواننده در داخل یک فولدر در فلش و از ریختن فلش های تو در تو پرهیز کنید
سلام خداقوت ممنون از پاسخگویی 
چندوقته که ضبط خودرو پژو پارس داشبورد جدید پیغام آلارم می دهد واز ضبط به رادیو تغییر می کند لطفا راهنمایی کنید.
  • ریبوار فتاحی
  • با سلام
    پیغام ERR 06 چطور است با روش فوق درست نشد میتوانید راهنمایی کنید.
    بسیار ممنون.

    واقعا دمت گرم یه مشت احمق ریختن تو این نمایندگی ها ایران خودرو 3 روزه منو علاف کردن این کدی که دادین کار کرد .. خیلی ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم سلامت باشی عزیز

  • ابوالقاسم نجفی
  • سلام روز به خیر 
    رادیو پخش من error4 نشون میده . البته اول پسورد میخواست عدد یک را وارد می کردم میخواستم دوباره یک را وارد کنم یک تبدیل به دو می شد، لطف میفرمایید راهنمایی کنید
    بی نهایت سپاسگزارم
    پاسخ:
    برای وارد کردن اعداد 1111 باید
    دکمه 1 را یکبار 
    دکمه 2 را یکبار
    دکمه 3 را یکبار
    دکمه 4 را یکبار 
    فشار دهید و بعد دکمه ستاپ را نگه دارید 
    سلام خسته نباشید ضبط405هست نوشتهerror2بلید چیکار کنم ممنون
    پاسخ:

    دکمه های ترکیبی زیر را فشار دهید و بلافاصله دکمه Setup ضبط رو فشار دهید 
    وارد قسمت دریافت رمز میشه ، این کار رو دوستانی که خطای 08 دارن هم انجام بدن، روش زیر تست شده و جواب حاصل شده.

    به ترتیب از راست به چپ

    دکمه های 6 - 3 - 4 - 1 - 5 - 2 و بلافاصله دکمه ستاپ

    سلام ضبط ماشین من الان مدتیه که بلوتوثش نمیاد
    ینی وقتی کلید گوشی سبز رو نگه میدارم علامت بلوتوث توی نمایشگرم اصلا چشمک زن نمیاد که بخوام با گوشی جفت کنم...
    لطفا بگید چیکار کنم
    پاسخ:
    ضبط رو ریست بفرمایید ، ماشین را روشن کردید ، ضبط را روشن کنید ، فلش و سی دی را خارج کنید ، دکمه های 3 و 4 را همزمان فشار دهید و نگه دارید ، مشکل شما برطرف خواهد شد و رمز 1111 یا 1234 را وارد بفرمایید

    سلام
    ارور 03  معنیش چیه؟
    پاسخ:
    سلام یعنی 3 بار اشتباها رمز را وارد کردید ، 
    ضبط رو ریست بفرمایید ، ماشین را روشن کردید ، ضبط را روشن کنید ، فلش و سی دی را خارج کنید ، دکمه های 3 و 4 را همزمان فشار دهید و نگه دارید ، مشکل شما برطرف خواهد شد و رمز 1111 یا 1234 را وارد بفرمایید
     اگر نشد راه زیر را نیز امتحان کنید

    به ترتیب از راست به چپ

    دکمه های 6 - 3 - 4 - 1 - 5 - 2 و بلافاصله دکمه ستاپ

    با سلام
    ضبط ماشین من بعد ازاینکه یکبار سر باتری رو در آوردم  پسورد میخاست که بعد از پرسش در مورد رمزش چندین بار کد کا رخانه 1111 رو زدم که هر بار ارور میداد و حالا به ارور 8 رسیده لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
    با سلام
    ضبط ماشین من بعد ازاینکه یکبار سر باتری رو در آوردم  پسورد میخاست که بعد از پرسش در مورد رمزش چندین بار کد کا رخانه 1111 رو زدم که هر بار ارور میداد و حالا به ارور 8 رسیده لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم . البته الان رو پسورده دوباره
    سلام دوست عزیز ممنون از وبلاگ باهالتون.
    دوست عزیز بلوتوث ماشین ما فعال نمیشه این موردی که راهنمایی کردین انجام دادم ولی متاسفانه جواب نگرفتم یعنی ریست کردم جواب نگرفتم راهنمایی کنید ممنون میشم.
    سلام من رمز ماشینمو یادم رفته ک ب چی تغییر دادم حالا eror9نشون میده اگه راهی هس لطفا راهنمایی کنید
    درود بر شما ببخشید امروز با ارور05 مواجه شدم میشه لطفا راهنماییم کنین با تشکر از لطفتون
    با سلام
    ماشین پارس داشبورد جدید بعد از هر بار خاموش کردن ماشین و دوباره روشن کردن usb ریست میشه و آهنگ از اول می آید . مشکل چیه ؟ با تشکر
    سلام برادر عزیز.
    ضبط من بلوتوثش روشن میشه و گوشی هم پیداش میکنه ولی وصل نمیشه (رادیو هم کار نمیخونه)خیلی ممنون میشم اگه جواب منو بدین خیلی منتظرم یا علی آقا.
    سلام ماشینم ارور ۲ میده تمام کارهای بالا رو انجام دادم باز درست نشد لطفا راهنمایی کنید
    سیستم پخش بنده پژو پارس داشبورد جدید بلوتوث به خوبی کار میکرد حالا مدتیه وقتی دکمه سبزو نگه میدارم بلوتوث روشن نمیشه چه از روی فرمان چه از روی ضبط چیکار کنم البته بعضی وقتا روشن میشه ولی بلافاصله قطع میشه یا علامت بلوتوث میاد و قطع نمیشه به گوشی هم پیر نمیشه تشکر
    سلام .یه پژو پارس داشبورد جدید گرفتم بلوتوث ضبطش روی صفحه میاد و چشمک میزنه اما هیچ گوشی نمی تونه پیداش کنه راه حل هایی که اینجا گفتین از قبیل ریست کردن و سر باطری برداشتن رو امتحان کردم اما هنوز درست نشده لطفا راهنمایی کنید

    سلام برشما. لطفا مشکل مارو با راهنمایی هاتون برطرف کنید. منم دقیقا همین مشکل آقا وحید رو دارم.
    ممنون از راهنماییتون
    خدا بیامرززه پدر و مادرت ایشالا هر چی از خدا میخوایی بهت بده
    با سلام
    ضبط پارس من که مدل 95 و داشبورد جدید هست بعضی مواقع وسط پخش به اول آهنگ جاری برمیگرده.مشکلش چیه؟
    ممنون
    ا سلام 
    ماشین پارس داشبورد جدید بعد از هر بار خاموش کردن ماشین و دوباره روشن کردن usb ریست میشه و آهنگ از اول می آید . مشکل چیه ؟
    داداش دمت گرم ، درست شد. ایول
    سلام ، یک مشکلی که با ضبط پژو پارس داشبورد جدید دارم ، وقتی به مدت پنج دقیقه یا بیشتر ولوم ضبط بالای بیست باشه ارور میده و خود به خود صدا رو کم میکنه ، این مشکل همه ضبط هاست یا نه فقط برا من اینطوریه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید اگر اطلاعاتی دارید
    ضبط. ارور 3 میزنه ضبط خاموشه هیچ دکمه ای کار نمیکنه
    سلام قیمت ضبط پژو پارس کنسول جدید چنده 
    ساعت ماشین روی ساعت 6 قفل شده هر کاری میکنم نمیشه تنظیمش کنم تا اونجایی که می خواهد بره روی ساعت نمیره
    سلام من خطای 5 برام میزنه وقتی فلشو وصل میکنم ممنون میشم پاسخ دهید

    سلام 
    من هر کاری میکنم بلوتوث روشن نمیشه
  • مسغود مهرالی
  • سلام من یک 206 sd خریدم که کد ضبطشو اشتباه دادیم به ارور20 که قفل دایم هستش رسید سپس برقشو در آوردن دورباره روشن کردم که ارورش رفت و صفحه پسوورد اومد که الان هر چقدر شماره میزنم کار نمیکنه دکمه های شماره فقط دکمه خاموش و روشن کار میکنه و دکمه های شماره کار نمیکنن. متشکر میشم اگه راهنماییم کنید
    با عرض سلام و ادب
    ماشین بنده پرشیا داشبورد جدید است مشکلی که هست موقع تماس وقتی با بلوتوث وصل میشم و تماس را دریافت میکنم صدا از بلندگوی جلو فقط شنیده میشه و بلندگو عقب اصلا صدای طرف نمیاد چیکار کنم از 4 بلندگو بشنوم ممنون میشم زودتر جوابمو بدید
    سلام ببخشید ضبط ماشین error 07 و نشون میده میشه یه راهنمایی کنید چیکار کنم خیلی ممنون
    سلام داداش خسته نباشید ماشینم پژوپارس داشبورد جدیده هرچی سی دی و فلش میزارم رو ضبط اصلا نمیخونشون مشکلش چیه
    Error 06 یعنی چی؟ و برای درست کردنش باید چیکار کرد؟ 
    سلام بنده یه پژو پارس داشبورد جدید خریدم الان یه مدته بلوتوثش کار نمیکنه و ریست هم کردم بازم کار نمکینه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    سلام من  ماشینم رانا  ،و پخش مالتی مدیای فابریک اتو مکس روشه کد لاک شده ایا ترفندی برای باز کردنش هست؟؟؟
     با سلام ضبط پرشیا داشبورت جدید err20میده مشکل چیه با تشکر
    عالی بود.نمایندگی نتونست درست کنه ظبط و کد اشتباه زدیم.اما با کدی که شما بالا نوشتید درست شد.دمت گرم.
    سلام وقت به خیر..ضبط ماشین پژو پارس erorr2 چه جوری حل کنم؟

    با عرض سلام و خسته نباشید ضبط فلش رو میخونه اما ارور میده با همه فلش ها هم همینطوره
    با سلام و خسته نباشید
    ماشین من پارس داشبرد جدید مدل 93 هستس ، سیستم ظبط هم کروز هست الان مدتی وقتی بلوتوث ظبط ماشین رو روشن میکنم گوشیم میتونه پیداش کنه با هم جهت هم میشن و لی کار نمیکنه .اگر هم بخوام بلوتوث رو خاموش کنم خاموش نمیشه تا زمانی که سوئیچ رو ببندم.
    لطفا راهنمائی کنید
    سلام من یه بار رمزو اشتباه زدم بعدErr03در اومد 
    بی زحمت میشه راهنمایی کنید.
    من err6  در اومد چکارکنم
    سلام و خسته نباشید.
    ضبط من فابریک کارخانه پژو SLX است.هربار که خودرو رو خاموش و روشن میکنم باید کد 1234 رو وارد کنم.ضبط هم کلا رستارت میشه.یعنی از ادامه آهنگ پخش نمیکنه.ممنون میشم راهنماییم کنید.
    متشکرم.
    با سلام
    من 206 اس دی 94 دارم ، قبلا وقتی از یو اس بی میخوند نام فولدر و نام آهنگهارو نشون میداد ، از 2 هفته پیش که فلش رو عوض کردم نام فولدر و آهنگ رو نشون نمیده و فقط شمارشونو نشون میده، در ضمن همون آهنگا و فولدرای فلش قبلی بعلاوه ی سری فولدر و آهنگ جدید رو فلش جدید ریختم...
    راهنمایی کنید لطفا...
    باسلام پخش فابریک 405 کروز دارم که وقتی با صدای بلند گوش میری پیام the hot مینویسه و صداش کم میشه و دوباره زیاد نمیشه دیگه میخواست بپرسم راه حلی داره ممنون از سایت خوبتون
    سلام من خطای 5 برام میزنه وقتی فلشو وصل میکنم ممنون میشم پاسخ دهید
    سلام با تشکر از سایت خوبتون
    ماشینم پارس داشبورد جدید هست.وقتی در حال پخش از روی فلش برم روی رادیو یا بلوتوث وقتی دوباره روی پخش از روی فلش برگردم آهنگ پخش نمیکنه.ارور هم نمیده.لطفا راهنمایی کنید

    با سلام و خسته نباشی
    پارس 94 داشبورد جدید دارم.ضبطش ارور 1 میده هرچی کدو میزنم بازم هموم ارورو میده.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.
    با سپاس فراوان

    دلیل ارور دادن usbچیست

    خدا خیرت بده مشکل حل شد

    با سلام و تشکر از راهنمایی هاتون@ پیام too hot بعد از مدتی روی مانیتورش ظاهر میشه و نه تراک عوض میشه و نه صداش افزایش پیدا میکنه در ضمن صداش که زیاده خودبخود کم میشه با تشکر از شما 


    سلام خسته نباشین
    ماشین من وقتی با بلوتوث اهنگ باز میکنین کیفیتش خیلی پایین میاد ولی با aux اینا کیفیتش خوبه
    الان مشکلش از کجا میتونه باشه؟!

    پاسخ:
    فرمت آهنگ هاتون باید 320 یا 192 بیت ریت باشه ممکنه هم فلشتون بدسکتور داشته باشه
    خدا خیرتون بده خیلی خیلی ممنون ۳ روزه بی ضبطی دیوونه شدم 
    پاسخ:
    خواهش میکنم

    آقا این پیام too hat هم بگید برا چیه
    سلام.تشکر از وقتی که میزارید 
    ضبط من فقط دکمه ۱۲۳ کار میکنه
    بقیه دکمه ها رو ضبط و فرمون کار نمیکنن ولوم هم نمیده
    مشکل کجاس؟


    پخش کروز مدل CD 3016/82 بعد از روشن کردن و کد دادن فقط دکمه های 1و2و3 کار میکند و بقیه دکمه ها هنگه همینطور ولوم.با دکمه 3 و 4 هم ریست نمیشه.لطفا راهنمایی کنید.
    سلام ببخشید پارس داشبرد جدید دارم من هر کاری میکنم بلوتوث سیستم صوتی به وسیله گوشی پیدا نمی شه چکار باید بکنم؟ در ضمن علامت بلوتوث سیستم روشن میشه و چشمک زن هست اما با هیچ گوشی ای پیدا نمی شه
    با سلام من یک ماشین پارس مدل ۹۶ دارم برای وارد کردم رمز دکمه ۴ کار نمیکنه وای برای ریست کار میکنه اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
    سلام یک پژو sLxمدل ۹۶ دارم ظبط ماشین ارور۲ میدهه 
    با سلام
    به یکباره دکمه های دایره ای شکل ضبط پژو 405 من از کار افتاده. خاموش و روشن میشه. فقط صدا کم و زیاد نمیشه و ایکنه با دکمه دایره ای سمت نمیشه بری آهنگ بعدی.
    ممنون میشم کمکم کنید.
    چندبار ریستارت کردم فایده نداشت.
    سپاس
    با سلام و عرض ادب.
    من یه پرشیا مدل 93 داشبورد سوناتایی دارم
    ضبطم ده دقیقه اول خوب میخونه یخورده که داغ میشه شروع میکنه به خش خش و کلا ضبط صداش خراب میشه ممنون میشم راهنمایی کنید هرجای بردم میگن قابل درست شدن نیس.
    سلام ظبط ماشین من ارور۵ میزنه و سی دی و فلش رو نمیخونه البته ایو ایکسش خوبه لطفا راهنمایی کنید ماشین سمند ه و یک ماهه تحویل گرفتم.ممنونم
    سلام
    من رمز عوض کردم بعد فراموشم شد و اشتباه زدم 
    همینطور ارور میداد تا الان رسیده به error09
    سوئیچ باز گذاشتم فایده نداشت بست باطری جدا کردم فایده نداشت 
    چکار کنم؟؟؟؟دویوونه شدم راهنمایی برام ایمیل کنید 
    سلام ضبط ماشین پژو۴۰۵slxصفر است و ارو۲ دارد چکار باید کنم
    با سلام
    پخش slx داشبورد جدید ارور ۱ میزنه کسی میدونه راه حلش چیه؟
    ممنونم
    مرسی از لطفتون
    واقعاً عالی بود
    سلام دوستان ضبط ماشینم  بلوتوثش از کار افتاده اگه کسی می تونه کمکم کنه ریست هم کردم و سیم باتری هم کشیدم و پژو پارس داشبورد جدید  
  • جواد نوروزوند
  • سلام 
    وقت بخیر ضبط من رادیوسیتی کار می‌کنه ولی سی دی و فلش که می‌زارم هیچ یکک از دکمه ها کار نمیکنه دایم هم مات میشه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید. 
    سلام بلوتوث  ماشین من پارس93 فعال نمی شود ریست کردم سرباطری را برداشتم نتیجه نگرفتم لطفا راهنمایی نمایید ممنون
    سلام خسته نباشید 
    ببخشید برای ارور 06 هم ۱ ساعت باطری رو بخوابونیم بعد رمزشو بزنیم بعد دکمه setop درست میشه لطفا یریع جواب بدین 😍
    با سلام
    پارس من مدل 93 و داشبورد جدید هست،مشکلی که من با بلوتوث ماشین دارم اینه که شناسایی انجام میشه اتصال هم انجام میشه ، برقراری و قطع تماس و تغییر آهنگها همه انجام میشه فقط هیچ صدایی از بلندگوها پخش نمیشه و هنگام تماس هم هیچ صدایی ردوبدل نمیشه (نه تماس گیرنده و نه طرف مقابل) ، این مورد برای گوشی هایی که بار اول به دستگاه متصل میشه وجود نداره فقط برای گوشی هایی که بار دومشون هست اتفاق میفته.
    از دوستانی که اطلاع دارن ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنین .
    با تشکر
  • جواد نمرودی
  • با سلام پخش من کروز هست کد اشتباه دادم eroor 4 داده هر کار میکنم پیغام بر طرف نمیشه تمام کارها یی که در بالا ذکر شده امتحان کردم بی فایده بوده لطفل راهنمایی کنیید .
  • جواد نمرودی
  • با سلام پخش من هم ارور ۴ داده بود هر کار کردم درست نشد تمام کار ها و کلید هیی که عزیزمان در سایت گفته بودند را انجام دادم افاقه نکرد همینطور با کلید ها مار کردم خود بخود درست شد البته با راهنمایی ها ونکات شما در سایت واقعا دستتان درد نکند.نکات مفیدی را عنوان کرده بودید باز هم ممنون 
    سلام چرا وقتی ظبط رو روشن می کنم یه دفعه صداش زیاد میشه وقتی خاموش می کنم دوباره روشن می کنم باز یه دفعه صداش میره بالا.ریست هم کردم ولی باز همین شد.  
    سلام خسته نباشید
    مدتی پژو پارس داشبورد جدید مدل ۹۳ خریدم
    ضبطش همه چیزش اوکیه ولی یه ایراد داره لطفا راهنماییم کنید
    وقتی دکمه call و نگه میدارم بلوتوثش چشمک زن میشه ولی با هرگوشی که میگردم بلوتوث و پیدا نمیکنه
    یبارم ضبط و ریست کردم درست نشد
    راهنماییم کنید 
    ممنون
    سلام شب خوش
    طبق ماشینم eror4 رو میده هر کدوم این کارهایی که شما فرموده بودید رو انجام دادم اما هیچ دکمه ای کار نمیکنه و خطا همچنان هست چه کنم لطفا راهنمایی کنید
    ایول داداش عالی کارت بیسته سرعلی درست شد دسخوش ب وجودت
    سلام خسته نباشید خواستم بگم که ماشین پارس tu5 وقتی روشن میشود ناگهانی صدای ضبط زیاد میشود و همین امر باعث اعصاب خوردی سرنشینان میشود اگه میتونید راهنماییم کنید که چگونه ضبط رو کم کنم برای همیشه وقتی ماشین روشن میشود...ممنون میشم❤
    سلام خسته نباشید.پرشیا مدل 91 دارم ضبط موج نیکان.رادیو کار میکنه. سی دی یک وقتها کار میکنه.فلش کلا کار نمیکنه و ارور 3 نشون میده.خیلی ممنون میشم راهنمایی فرمایید

    سلام دوست عزیز ضبط ماشین من رو حالت آیوکس نمیره چیکار کنم؟
    سلام .ماشینم پژو پارسه جدیده .وقتی حدودا یک ساعت کار میکنه و صدای ضبط زیاده آروم صداش کم میشه و دیگه زیاد نمیشه و پی در پی ارور to hot میده
    سلام واقعا عااااالی بود دمتون گرم خدا خیرتون بده مشکلم حل شد داشتم دیوونه میشدم...
     با سلام و عرض ادب
    ضمن تشکر از راهنماییتون
    سیستم بلوتوث ضبط من کار نمیکنه، دکمه سبز رو که میگیرم علامته رو نمییاره
    ریست هم کردم ولی مشکلش حل نشد، ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    سلام ببخشید یه مدتی هست که بلوتوث پژوپارس داشبورد جدید روشن نمیشه هر چی ریست هم میکنم نمیشه ک نمیشه لطفا راهنمایی مرسی ممنون
     سلام ضمن عرض تبریک سال جدید
    من با مشگل روشن نشدن بلوتوث بعد از جفت کردن مواجه شدم اگ لطفا راهنمایی کنید منت گذاشتید
    سلام پخش پژوداشبرت جدیداست نه رادیوکارمیکند ونه بلوتوس ان ممنون میشم اگه راهنمایی کنید



    سلام ضمن عرض تبریک سال نو
    بنده باروشن نشدن بلوتوث بعداز جفت کردن مواجه شدم لطفا راهنمایی کنید چطور روشن کنم
  • مصطفی‌قناعتی‌فرد
  • سلام
    فقط‌جهت‌تشکر‌پیام‌دادم
    هرچه‌میخواستم‌عدد‌یک‌دومی‌را‌وارد‌کنم
    نمی‌شد‌تا‌لطف‌شما‌که‌راهنمایی‌کرده‌بودید
    دوستان‌را‌بسیار‌مفید‌بود
  • $علی اصغر$ $علی اصغر$
  • سلام عرض ادب خدمت دوستان زحمت کش .ماشین من 405 مدل 94 داشبورد جدید چند روز ک ارور 1رو نشون میده رو مانیتور ضبد میخواستم راهنماییم کنید ممنون از لطفتون.
    سلام ماشین من پڗو  پارس است error 1 نشان میده چکار کنم 
    اقا حرف نداشت واقعا دو روزه حتی ایران خودرو نتونست کاری بکنه از راه دوم استفاده کردم و جواب گرفتم حرف نداری
    خدا خیرتون بده
    متشکرم از راهنمایی خوبتون موفق باشید
    سلام پژو پارس مدل ۹۳ایراد
    Usb err میده لطفا راهنمایی
    دوستان بنده ۴۰۵ دارم داشبورد جدید ضبط پرشیا انداختم تا چندروز پیش کیفیتش عالی بود الان با سی دی صداش خوبه ولی با بلوتوث کلا صدا ریز میشه بیس نداره ممنون میشم راهنمایی کنید اگه زحمتی نبود به شمارم تلگرام کنید مرسی ۰۹۳۵۹۶۶۶۱۷۶
    سلام خسته نباشید ببخشید پارس که من دارم از امروز موقعی که سویچ میندازم بعد از هر بار خاموشو و روشن کردن از من کد میخاد بعد کل سیتمش قاطی مکنه در این زمان ماشینم کمی دیر روشن مکنه
    امروز ماشین منم  رو میزنه eer173
    سلام و عرض خسته نباشید. یه پارس 93 دارم. زمانی که بلوتوث رو کانکت میکنم صدایی از بلندگوها هنگام تماس با گوشی یا پخش کردن فایل صوتی پخش نمیشه اما کارهای دیگرو میشه انجام داد مثلا گرفتن شماره یا تغییر دادن آهنگ. لطفا راهنمایی کنین. ممنون
    سلام  ارور 7چی?
    سلام وقتی فلش رو به ظبط میزنم error 5 نشون میده طبط 405 slx است میشه بگید چیکارش کنم
    سلام 
    مشکل بلوتوث پخش های پرشیا داشبورد جدید چیه که دیگه راهنماییتون ایافزاری سخت افزاری  داره یا نرم افزاری
    ممنون میشم از راهنماییتون
  • وحید قاسمی
  • بلوتوث ضبط من کار نمیکنه ریستشم کردم اصن اون بلوتوث برام نمیاد هرچی دکمه رو نگه میدارم
    سلام دوست عزیز یه مشکل با پخش پارس داشبورد جدید دارم بلوتوث را میشناسه حتی آهنگ هم عوض میکنه شماره گیری وپاسخ و رد تماس هم کار میکنن ولی نه آهنگ و نه تماس صدا ندارن.
    رو حالت cd  یا فلش و ...صداش هیچ مشکلی نداره چه کنم؟؟؟

    سلام پژو پارس xu7 دارم روی فلش همش اهنگ تکراری پخش میکنه توی حالت رندوم... ممنون میشم راهنمایی کنید
    با سلام
    پارس سال داشبورد جدید مدل ۹۵ دارم . دزدگیر استیل میت هم روش انداختم 
    چند وقت پیش متوجه شدم بعد از قفل کردن ماشین با ریموت . ساعت روشن میمونه در حالیکه باید بعد از ۷ دقیقه خاموش میشد رفتم پیش نصاب دزدگیرم . گفت شاگرد سیم و اشتباه بسته خودش درستش کرد.
    الان بعد از چند ماه دوباره همونجوری شده
  • هادی عطایی نیا
  • سلام ضبط پژو پارس داشبورد جدید ارور نمیده ولی صدا پخش نمیشه نه از usbنه از رادیو مشکل از چی هست لطفا راهنمایی کنید
  • هادی عطایی نیا
  • سلام ضبط پژو پارس داشبورد جدید ارور نمیده ولی صدا پخش نمیشه نه از usbنه از رادیو مشکل از چی هست لطفا راهنمایی کنید
  • هادی عطایی نیا
  • سلام همه چیش سالمه فقط صدا از بلند گو ها پخش نمیشه
    سلام لطفا راهنمایی کنید کسی اطلاع داره حتی بهم پیام بده ممنون میشم۰۹۱۶۳۹۲۰۰۸۷
    پخش فابریک پژو داشپورت جدید کلید های چهار پنج و شش کار نمیکنه راهنمایی کنید واسم سوال شده مشکل به کجا بر میگرده
    با سلام و عرض ادب
    پژو پارس داشبورد جدید وقتی برای مدتی صدای ضبط زیاد است و با صدای بالا آهنگ گوش میکنیم پیغام too hot میدهد،برای چیست؟آیا ضبط فن دارد که خراب شده؟
    سلام من من دکمه 1وRADlOASTرو نگه داشتم pWDوچهار تا ستاره پشت سرش اومدن چه کنم.برا پژو پارس تیو فایو
    باسلام وخسته نباشید  
    دوستان من یه مشکلی داشتم در رابطه با ضبط مدل کروز فابریک سمند تازگی ها زده سرش موقع کار کردن یکهو میزنه نو دیسک و هیچکدوم از دکمه هاش کار نمیکنه میخواستم ببینم چطور میشه ریستش کنم؟؟ یا اصلا با ریست مشکلم حل میشه؟؟؟

    خیلی ممنون
    سلام یه پیکان وانت خریدم ضبطش ارور 24میده صفحه هم خاموشذنمیشه چکار باید بکنم
    من پژو ۴۰۵ سینه جدید دارم باطری را در آوردم و دوباره روش انداختم ضبط از کار افتاده فیوز های مربوطه رو هم چک کردم ولی فیوزش مشکل نداره کمک کنید
    ماشینمSD ERRنشون میده چیکار کنم لطفا زود جواب بدین ممنون
    سلام وقت بخیر
    من L90 دارم ضبط ماشینم جی وی سی امروز ارور 014 داده هیچ یک از دکمه هاش کار نمیکنه. ممنون میشم راهنمایی کنید. با تشکر
    سلام 
  • امیر حصین
  • سلام خسته نباشید جناب شرمنده من رمز رو ک میخوام بزنم دکمه ۱،۲،۳ کار میکنه ۳ تا از ۱ هارو میتونم بزنم ولی شماره چهارم کار نمیکنه ولی میخوام ریستش کنم عدد ۳ و ۴ رو میزنم ریست میشه یعنی عدد ۴ کار میکنه ولی موقع رمز زدن کار نمیکنه مشکلش چیه؟

    سلام. خسته نباشید
    ضبط خودروی 206 (asp) وقتی فلش میگذارم ارور 4 میدهد باید چیکار کنم/ ممنون
    سلام
     ضبط slx خطای 2میده کلید 3و4 رو نگه میدارم اتفاقی نمیافده،کلیدهای ارکیبی هم به ترتیب که گفته بودید نگه میدارم و ستاپ رو میزنم ولی اتفاقی نیافتاد،ور ضمن وقتی بست باطری رو قطع و وصل میکنم در حد نیم ثانیه پسورد میاد و سریع error 2میاد؟
    دستتون طلا ارور ۲ رادیو پخش ما با دکمه های ترکیبی حل شد مرسی ک هستید
    سلام 
    من پژو slxدارم کارت sdکه بزرگه به ظبط زدم ارور5میده چه ‌کار کنم ممنون
    سلام ممنون از سایت خوبتون من پارس مدل 95 دارم مشکلم اینه که وقتی با بلوتوث بهش وصل میشم هیچ صدایی از بلندگو ها پخش نمیشه چه موقع پخش آهنگ گوشی و چه موقع تماس . تمام کارها انجام میشه مثل ترک بعدی یا قبلی که وقتی از رو ضبط یا فرمون که میزنم تو گوشی تغییر میکنه فقط صدا نمیاد . ریست هم کردم نشد. ممنون 
    سلام ممنون از سایت خوبتون من پارس مدل 95 دارم مشکلم اینه که وقتی با بلوتوث بهش وصل میشم هیچ صدایی از بلندگو ها پخش نمیشه چه موقع پخش آهنگ گوشی و چه موقع تماس . تمام کارها انجام میشه مثل ترک بعدی یا قبلی که وقتی از رو ضبط یا فرمون که میزنم تو گوشی تغییر میکنه فقط صدا نمیاد . ریست هم کردم نشد. خواهش میکنم کمکم کنید . 09126703659  ممنون 
    اقا دمت گرم واقعا بعد از یک هفته مشکل ارور ۶ هل شد با ۶-۳-۴-۱-۵-۲ ستاپ،میخاستن ۱۰۰ بگیرن درستش کنن
    سلام بلوتوث ماشین من وصل میشه ولی صدا نداره.حتی آهنگها هم میتونه عوض کنه ولی صدا وصل نمیشه؟
    با سلام و وقت بخیر .من پژو پارس دارم امروز ک یعد چند روز خواستم روشنش کنم ظاهرا باتری خیلی ضعیف بود و چند باز هی برق قطع و وصل شد بعد از روشم کردن ماشین ی پیام پسوورد اومده روی پخش ماشین .منم تازه از ی نفره دیگه خریدم و نمیدونم رمزش چیه .اصلا عوض شده یا نه .لطفا اگه راحکاری دارید بهم بگید ممنون از شما و سایت خوبتون

    سلام مدتی است که  رادیو پخش پارس tu5 خاموش شده 29684وروشن نمیشه فقظ فیوزشماره یک روکنترل کردم مشکلی نداشت ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    سلام بعداز اینکه بست باتری به دلیل تعویض واشر سرسیلندر 2 روز جدا بود حالا که ضبط روشن میکنم چند ثانیه که دکمه سبز نگه میدارم ولی اصلا بلوتوث روشن نمیشه لطفا راهنمایی کنید
    سلام خودروی ۴۰۵ داشبورد سونا تایی  مدل ۹۵ دارم 
    دیروز که اومدم ضبط خودرو رو روشن کنم،ولوم ضبط خودرو تا عدد ۲۵۰ می‌ره ولی کار نمیکنه.
    ممنون میشم اگر از دوستان اطلاعی داره در این مورد کمکم کنه.
    با تشکر 
    سلام خودروی ۴۰۵ داشبورد سونا تایی  مدل ۹۵ دارم 
    دیروز که اومدم ضبط خودرو رو روشن کنم،ولوم ضبط خودرو تا عدد ۲۵۰ می‌ره ولی کار نمیکنه.
    ممنون میشم اگر از دوستان اطلاعی داره در این مورد کمکم کنه.
    با تشکر 
    سلام سی دی یا فلش را میزارم پیغام   سی دی اروور میده مشکل از کجاست؟
    سلام.من چند سالی هست که پژو دارم و یه مدتیه که بلوتوثش خراب شده و وصل نمیشه.میشه بگید چیکار کنم
    سلام .
    خسته نباشید پژو پارس دارم یک ماهه تحویل گرفتم eeror12پیغامش هست
    ممنون میشم راهنمایی کنین
    سلام ضبط من بلوتوثش روشن میشه و وصل هم میشه ولی صداش روی حالت بلوتوث نمیاد با بلوتوث آهنگ پخش میکنم صداش نمیاد چند بار رسیت کردم جواب نداد
    سلام بلوتوث کلا کار نمیکنه باید چیکار کنم کسی میدونه بهم بگه ۰۹۳۹۹۰۵۷۸۷۸
    سلام، ضبط ماشینم از دیروز ارور ٢ و ٤ رو میده و رو حالت usb نمیخونه. راهکارهایی که گفتید رو امتحان کردم اما ضبط ماشین من دکمه ستاپ نداره، رمز هم نمیخواد که اشتباه زده باشم! لطفا بگید چیکار کنم؟
    سلام من فلش وصل کرده بودم به ضبط داشت آهنگ میخوند اما وسطش دیگه قطع شد و نه فلشی میشناسه و نه cd فقط رادیو کار می کنه
    سلام ببخشید ضبط ما صداش ثابت مونده نه کم میشه نه زیاد چیکار میشه کرد
    سلام خسته نباشید ماشین پزوپارس‌ ما اصلا هرچه قدر دکمه رو فشارمیدیم روشن بشه نمیشه از چی میتونه باشه؟
    سلام پارس داشبورد قدیم هستش ما سال 90.ضبط ارور blocked رو میده.باید چیکارش کنم
    ماشینمو یه بار سیستم کامپیوترشو ریست کردن الان با رهبرا. استارت زدن ضبط خودش روشن میشه و تا خاموش نکنی خاموش نمیشه چیکار باید بکنم
    با سلام یک پژو پارس سال تازه خریدم چرا  هر روز که روشن میکنم برای رادیو کد میخواهد ؟
    با سلام
    ضبط پژو 405 داشبورد قدیمی داره ارور 20 رو نشون میده،چه باید بکنم؟

    باسلام 
    ضبط پژو پارس جدید ارور ۶ داده باید چیکار کنم؟ ممنون
  • امیر سالار
  • با سلام میواستم بپرسم مشکل من این هست که بلوتوث گوشی و ماشین پیدا میشه و جفت میشه ولی مثلا آهنگ گوشی صداش نمیاد نه از گوشی نه از ماشین برای تماس هم همین طور علامت تماس میاد ولی نه صدایی میره نه صدایی میاد
    دمتون گرم .
    سلام پژو 405 دارم موقعی که madam رو فشار میدم no src رو نمایش میده و رو usb کار نمیکنه 
    درود بر شما 
    امروز با ارور ۰۴ ضبط جدید پارس مواجه شدم که از روی پیامهاتون برطرفش کردم 
    سوییچ رو چند دقیقه باز نگه داشتم خودش دوباره رفت روی رمز آخه رمز رو چند بار اشتباه زده بودم .
    تشکر 
  • مهدی آراسته
  • آقا دمتون گرم واقعا عالی هستید ایشالله هر چی از خدا میخواید بهتون بده برده بودم یه جایی میگفت ۱۰۰ تومن میگیرم درست میکنم 

    سلام دوست عزیز ضط من فلشکه صلمیکنم ارور ۰۵میده چکارش کنم خدا خیرت بده

    سلام من تازه پژوپارس گرفتم داشبورد جدیده با نگه داشتن دکمه سبز بلوتوث روشن نمیشه هرکاری کردم نمیشه اصلا علامت بلوتوث نمیباد تورو خدا راهنمایم کنید خدا هرچی میخواین بهتون بده

    ماشینم ارور 2 میده 405 راهنمایی کنین جان مادرتون

  • علیرضا جوکار
  • سلام من ماشین پارس سال دارم وقتی دکمه مدیا ی ضبط رو میزنم ارور No Srd رو میده مشکل چیه؟

    سلام ضبط روی ارور ۵ می خواستم بدونم تا ارور چند میره

    سلام ضبط روی ارور ۵ می خواستم بدونم تا ارور چند میره لطفا جواب بدید

     

     

     

     

    با سلام پارس من مدلش۹۴ هستش بلوتوث باز میکنم به گوشی وصل میشه ولی اصلا صدای موزیک ویا تلفن نمیاد وروی فرمان هم دکمه گوشی سبز و قرمز خاموش شده  لطفا راهنمایی ام کنید تشکر

    با سلام رادیو پژو پارس بعد از حدود ۱۵ دقیقه خود به خود برقش قطع میشه.حتی ساعتو هم دیگه نشون نمیده.اگه یکی از درهای خودرو باز و بسته بشه دوباره روشن میشه لطفا راهنمایی فرمایید.

    سلام اگه میتونید کمکم کنید

    باتری ماشین عوض کردم بعد از اون ضبط کد میخواد هر چی رمز میدی قبول نمیکنه هر یه ساعت رمز امتحان کردم باز ارورblokced میده 

    سلام ماشین پژو پارس داشبورد جدید روغن ریزی داشت بردم مکانیک حالا دیدم ضبط ماشین کار نمیکنه لطفا راهنمایی کنید با تشکر از سایت خوبتون

    سلام

    پخش من رمز میخواست چهار تا یک را زدم ولی الان ولوم کار نمیکنه 

    میشه لطفا راهنمایی بفرماییید.

    با تشکر

    درود بر شرفتون

    مشکلم حل شد

    سلام وقتتون بخیر من  ماشینم 405 داشبورد جدید ظبط ikco شرکتی چند وقته وقتی میرم رو رادیو  یه دفعه هیچ صدای نماید و باید خاموش روشن بشه تا دوبار بخونه و یه کلمه st پایین مانیتور خاموش روشن میشه و بعضی وقتا صدای تیک تیک میده ولی روی cdو فلش هیچ مشکلی نداره

    سلام

    راستش من بلوتوث که روشن میکنم علامت بلوتوث چشمک میزنه اما تو گوشیم پیداش نمیشه گوشیهای زیادی امتحان کردم اما اونا هم پیداش نکردن

    با سلام من یه پژو پارس داشیورد جدید دارم ضبط کروز روشه بی دلیل صداش قطع شده و ریست هم کردم دستگاه کاملاوسالمه ولی اصلا صداش در نمیاد لطفا راهنمایی کنید

    ارور۷

    پخش ماشین پژو 405داره 7میده چه کار کنم

    دمتون گرم.اطلاعاتتون محشره

    سلام پخش ماشین من میرو روی رادیو دیگه برنمیگرده تا یک بار رسد بزنم یعدش دوباره کلید ۳و۴ بزنم بعد پیدا میکنه ولی باز بعد خاموش روشن کردن ماشین همون اتفاق میفته ممنون میشم کمکم کنید

    سلاممن پژو پارس tu5دارم چندبار باطری رو برداشتم وگذاشتم و ریست هم کردم اما اپشن بلوتوس رفته ونمی تونم فون رو تلفن رو راه اندازیکنم چصور اپشن بلوتوز  رو برگردونم

    سلام به همه دوستان.سرباطری برداشتم الان که گذاشتم حروف روی ظبط به هم ریخته داشپورد جدید.لطفا راهنمایی کنید

    سلام

    من ماشینم قبلا به بلوتوس وصل می شد کار میکرد 

    ولی حالا وصل میشه ولی صدا ازش در نمیاد باید چیکارش کنم

    سلام ضبط ماشینم وقتی روشنش می‌کنم err06 را نشان می‌دهد نمی‌دونم باید چیکار کنم لطفا اگه می‌شه زود راهنماییم کنید ممنون می‌شم.

    سلام ضبط ماشینم وقتی روشنش می‌کنم err06 را نشان می‌دهد نمی‌دونم باید چیکار کنم لطفا اگه می‌شه زود راهنماییم کنید ممنون می‌شم.

    سلام

    وقت تون بخیر

    ماشین بنده ۴۰۵ مدل سال ۹۵ هستش داشبورد جدید چند وقتیه ضبط ماشین اصلا روشن نمیشه نمایشگر ساعت هم نمیاد فیوزها رو هم چک کردم همه سالم هستن ممنون میشم از دوستان اگه کسی راهنمایی بده

    سلام 

    ضبط ماشینم ارور ۷ میزنه هیچ کدوم از دکمهاش هم کار نمیکنه چکار کنم

    سلام

    بلوتوث tu5م سر گوشیم بالا نمیاد لطفا اگه میشه راهنمایی کنید

    سلام.ببخشید اررو 06 چی؟؟؟اگه ضبظ اررو ERR-06 بدهد مشکل از کجاست؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

    سلام ممنون از رمزی که گذاشته بودین به من کمک کرد و مشکلم حل شد خدا بهتون سلامتی و خیر دهد سپاسگذارم

  • امیرعباس پودینه
  • سلام

    تشکر از شما دوست عزیز که این صفحه رو ایجاد کردید من با راهنمایی شما کارم انجام شد و پخش روشن شد

    سلام ظبت ماشین من  بلوتوث  اهنگ میزارم پخش نمیشه  دکمه سبز رو میزنم روشن میشه گوشی کانکت میشه بازم دکمه سبز رو میزنم اخرین تماسمم میگیره ولی از گوشی پلی میکنم صدای اهنگ تو ماشین پخش نمیشه 

  • ایمان آزادی
  • سلام من وقتی ب بلوتوس وصل میشم از طریق فرمون و خود ضبط نمیتونم آهنگووو عوض کنم 

    سلام ارور 5 تو ضبط تیبا یعنی چی ؟ وقتی سیدی میزارم ارور 5 میده 

    با عرض سلام و خسته نباشی 

    بنده مالک خوردی پارسtufمدل ۹۰ هستم که ضبطش CD رو می خونه و رادیوشم مشکلی نداره ولی برا فاش ERROR5میده ممنون اگه راهنمایی کنید 

    سلام،با تشکر از سایت خوبتون خواستم بگم بلوتوث پارس سال داشبورد جدید ک تازه گرفتم،اصلا دوشن نمیشه،نه با دکمه سبز نه روشای دیگه،اگه میشه راهنمایی کنید ببینم مشکل کجاس و چرا بلوتوث روشن نمیشه؟!!!با تشکر

  • محمد آشتیانی
  • سلام وعرض خسته نباشید 

    بنده پژوپارس مدل 93 دارم داشبورد جدید مدتی است که بلوتوثش از کار افتاده به هر نمایندگی که مراجعه کردم بنده رو سنگ قلاب کردن و نتوانستن درستش کنن و ادرس درست و حسابی هم نمیدن که بتونم درستش کنم لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم 

    آیا حتمان باید مراجعه حضوری داشته باشم 

     یا از طریق پیام هم میتوانید مرا مرادم برسانید 

     با تشکر از شما 

     درصورت مراجعه حضور ادرس مرکزی روکه باید مراجعه کنم در شرق تهران رو به شماره همراه اینجانب ارسال کنید لطفاً 

    09191082336 

     

    سلام ضبط ماشنم cdرو ارور میده وقبول نمیکنه قبلا درست بود میخواستم بدونم از تنظیماته یا ضبط اشمال پیدا کرده؟

     

    با سلام خدمت دوستان

    ماشین من پژوپارس tu5  داشبرد جدید هستش. مشکل ضبطش این هستش که وقتی دکمه call رو نگه میداری روشن نمیشه

    ریست هم میکنم باز فایده نداره

    کسی از دوستان میتونه راهنمایی کنه

    با تشکر

    باسلام

     

    پژو پارس تیوفایو95 دارم که صفحه ضبط و پخشش در روز کم نور هست و اطلاعات دیسک و ساعت مشخص نیست.

    در تنظیمات lcd هم شدت نور را تا 7 یعنی بالاترین عدد رسوندم ولی نور صفحه ضبط کم هست و قابل رویت نیست ولی شب کاملا پیداست.

    دوم اینکه ولم روی ضبطم با چرخاندن بجای کم کردن صدا بلند میشه و قاطی کرده اشکال از کجاست لطفا راهنمایی بفرمایید؟؟؟

    ؟؟؟

  • سمیه فتح آبادی
  • خیلی ممنونم درست شد

    سلام
    ماشین بنده پارس tu5 می باشد. با هر بار باز کردن سوئیچ ضبط کد می خواهد و بعد از ورود کد فعال می شود.ضمنا بر روی هر تراکی از فلش که باشیم بعد از خاموش و روشن کردن خودرو و بعد از زدن کد آهنگ از تراک 1 شروع به خواندن می کنه
    لطفا راهنمایی کنید که هر بار کد ندم

    سلام و خسته نباشید. ضبط ماشین من وقتی فلش بهش وصل میکنم ارور sr میده یعنی چی؟ چیکارش کنم؟ فلش رو میشناسه. ولی بعد چند ثانیه مینویسه no usb و در ادامه مینویسه error sr 

    ممنون میشم راهنمایی کنید. 

    سلام ضبط خودروی پارس که سی دی میزاریم میزنه error sd ایراد از چی میتونه باشه؟

    با سلام پخش خودرو پارس موقع کد دادن ارور میده مثلا ۱ میزنی می خوای که ۲ بزنی یا ۳ بزنی ارور میده ووقتی ریست می کنی ۱ ۲ و۳ میزی موقع که ۴ میزنی ۱ نمیاره ونمی زنه این طوری میشه *۱۱۱

    سلام

    من هم مشکل بهزاد (پیام قبلی ) رو دارم ، ضبط رو ریست کردم عدد اول و دوم و سوم رو ۱ میزنم ، دکمه ۴ رو برای وارد کردن ۱ چهارم میزنم وارد نمیشه همون ستاره مونده لطفا راهنمایی کنید.

    سپاس فراوان

     

  • ابوالفضل
  • سلام خسته نباشید من روز های اول کلید های ولوم اینا اصلا کار نمیکرد جعبه فیوز رو باز کردیم در اوردیم و زدیم داخل ضبط به کلی خاموش شد و هیچ جوری دیگه روشن نمیشه هرچقدر کلید پاور رو نگه میدارم اصلا ن

     

  • امیرحسین
  • سلام دوست عزیز ماشین ما 405داشبورد جدید  ضبت ماشین خطای سیدی میزاری داخل بیرون پس میده فلش میخونه. سیدی نمیخونه و فلش نمیخونه سیدی میخونه من نمی‌دونم چه کار کنم ؟

  • امیر سالار
  • باسلام ود ورود  خدمت شما بزرگوار... بلوتوث ماشین کار نمی کنه به گفته شما بزرگوار ریست کردم چندین بار بازهم فعال نمیشه لطف می فرماید بزرگوار بنده ودیگر دوستان عزیزی که با این مشکل روبرو هستن را راهنمایی فرماید باسپاس از لطف وپیگیری شما بزرگوار... در انتظار پاسخی از سمت شما استاد عزیز هستم

     

    سلام من میخوام ظبط ۴۰۵ رو به پارس تبدیل کنم مشکلی پیش نمیاد یعنی میشه با ظبط پارس رو ۴۰۵ در ها رو باز و بسته یا گرمکن شیشه عقب رو بزنم 

    سلام خسته نباشید ماشین پژو اس ال ایکس برق رادیو پخشش قطع شد بعد که وصل شد رمز خواست منم دکمه های یک تا چهار را زدم و بعد دکمه ولم راست را زدم ولی اثر نکرد یه چند بار دیگه زدم اشتباه رو اشتباه بعد هم ماشین را خاموش کردم سوییچ را باز کردم تا قبل استارت یک ساعت هم همین جور بود ولی درست نشد لطفا راهنمایی کنید

    ببخشید بعد دکمه های یک تا چهار دکمه ولوم سمت چپ (راننده) را زدم

    Error05اومده چیکار کنم؟

    سلام

    Error SR یعنی چی؟

    چگونه برطرف میشه؟

    ممنون

    سلام من پارس ۹۴ داشبوردجدیددارم بانگهداشتن دکه سبزبلوتوثش روشن نمیشه چطوری مشکلش رو رفع کنم ممنون

    با سلام

    پژو slx مدل ۹۷ دارم. هر وقت که ماشین رو خاموش میکنم usb پخش دوباره از اول شروع به خوندن میکنه. لطفا راهنمایی کنید که عیب برطرف شه. ممنون از شما

    سلام رادیو ماشین پژو پارس من روشن میشه ولی صدا نداره، درصورتی که بلوتوث، سی دی، فلش و .... خوب هستند لطفا راهنمایی کنید

  • جواد عباسیان
  • سلام‌من پارس ۹۹ دارم هر وقت ضبط رو خاموش میکنم بعد روشن کردن آهنگها از اول میاد؛چجوری میشه درستش کنم که از همون آهنگ‌قبل ادامه بده؟با usb کار میکنم

    سلام بلوتوث ضبط پژو پارس ۱۴۰۰ روشن میشه اما وصل نمیشه 

    توی لیست گوشیمم میاره بالا ولی جفت نمیشه باید چیکارش کرد؟

    سلام،  دیروز ماشینمو بردم تعمیرگاه حدود دوساعتی بست باطری قطع بود بعد از وصل باطری ارور1آورد بعد به تعمیرکار گفتم ضبط ارور آورده گفت یک بار دیگر بست باطری را بردار وجا بزن من هم همین کاروکردم این بار ارور2آورد حال هر کاری انجام میدم ارور نمیره (دکمه 3،4نگه داشتم _یک ساعت سویچ باز گذاشتم وبعد 634152را زدم هیچ اتفاقی نیفتاد 

    واقعاً ممنون ماشین من eror6 داد تقریباً 1 ساعت گذاشتمش روی قبل استارت درست شد خیلی ممنون

  • محمدتوکلی
  • سلام خسته نباشید-ضبط پژو 405 فابریک من ارور 20 میده.فکر کنم باید بندازمش دور؟

    راهی هست ایا؟

    ممنون از لطف شماا

    سلام پژو پارس تبوفایو۹۵دارم ضبط ماشین میپره روی رادیو یا از رادیو میپره روی sd چند بار ریست کردم جواب نداد چیکار کنم ممنون اگر راهنمایی کنید

    سلام دمت گرم کار من راه افتاد فقط همون ۱ ۱ ۱ ۱ رو زدم و دکمه ستاپ عالی

    سلام .خدا خیرت بده .عالی مشکلم برطرف شد ممنون 

    ضبط ماشین من ero 6 میده 

    سلام ماله من ارور ۱۷ هستش الان باید چیکار کنم هر کاری کنم درست نمیشه

  • محمد حسین
  • سلام خیلی ببخشید پژو پارس ما مدلش 95 الان هرچقدر روی دکمه بلوتوث نگر میداریم عمل نمیکه یعنی هیچ علامتی در نمایشگر نمیاد چند بار هم ریستارت کردن درست نشده میشه کمک کنید 

    سلام، آقا بلوتوث ماشین روشن نمیشه، پژو سال هستش و ریست هم کردم بازم روشن نمیشه!

    میشه راهنماییم کنید!سپاس

    سلام ظبط من مدل mcd-3001mpاست. کد به ظبط دادم باز شد ولی وقتی سی دی رو میفرستی داخل مینویسه ریدینگ و به از ۱۰ثانیه سی دی رو بیرون میده و مینویسه ارور۵ .لطفا کمکم کنید

    سلام وقت بخیر پژو پارسtu5 مدل ۹۷ ارور ۰۵ میده هی می پره رو رادیو فلش مموری خیلی اذیت می کنه لطفاً برای رفع ارور کمکم کنید

    ناموسا دستخوش

    سلام ضبط من روی حالت کد مونده،کلیدا هم هیچ کدوم کار نمیکنه لطفاً راهنمایی کنید چکار کنم

    سلام خسته نباشید من یه پژو ۴‌۰۵ صفر دارم نور صفحه ضبط خیلی کمه روزها دیده نمیشه تو تنظیمات هم گذاشتم روی ۷ که آخرشه لطفان راهنماییم کنید ممنون میشم

    سلام.خسته نباشید‌.من پژو پارس داشبورد جدید دارم دکمه سبز بلوتوث رو نگه میدارم ولی فعال نمیشه دکمه ۳و ۴ رو هم همزمان نگه داشتم ریست شد ولی درست نشد

    سلام، ظبط ماشین من slx هستش، Error7 میده یک ساعتم سویچ رو باز نگه داشتم ولی به مرحله کد برنگشته هنوز، لطفا اگه میشه لطفا راهنمایی کنید

    خدا خیرت بده دهنم سرویس شده بود 

    عالییییی بود ممنون

    برای من هی ارور blocked میده باید چیکار کنم

    سلام خیلییی خیلییی مننونم از راهنمایتون واقعا  دستتون درد نکنه 😊😊

    با سلام پخش ما شین من error20 میده  هر کاریم مکنم.جواب نمیده چکار کنم.ممنون میشم راهنمایم کنید.

  • مسعود سالاری
  •  پخش پژو پارس داشبورد جدید,خود به خود از کار افتاده اون روشی که گفتید سی دی و فلش خارج و سپس ریست کنید رو انجام دادم بازم راه نیفتاد لطفاً راهنمایی بفرمایید 

  • مسعود سالاری
  •  بلوتوث پخش پژو پارس داشبورد جدید,خود به خود از کار افتاده اون روشی که گفتید سی دی و فلش خارج و سپس ریست کنید رو انجام دادم بازم راه نیفتاد لطفاً راهنمایی بفرمایید 

    سلام ببخشید اریسان دارم چند بار کد زدم الان خطای 5 داره چه کاری باید انجام بدم 

    خدا خیرت بده دمت گرم خدا بیامرزه پدر و مادرت رو

    سلام وقت بخیر .من داشبورد جدید هست ماشینم اما بلوتوث ماشین مشکل داره و اصلا روشن نمیشه حتی ریست زدم نشد 

    میشه لطفاً راهنمایی کنید؟!

    سلام امروز ضبط ماشینم خطای contact  میده به صورت چشمک زن و هیچ دکمه ایی هم کار نمیکنه مشکل چیه به نظرتون ؟

  • برکت عباس فر
  • ظبط err 5 میده چطور برطرف میشه؟؟

    سلام ، بلوتوث نمیاد بالا با این روشها هم ک گذاشتید انجام دادم ولی بازم نشد 

    و بعضی مواقعه هم ارور داغی میده و صدای ظبط و میاره پایین  ممنون میشم راهنمایی کنید

     

    ضبظ من اصلا نه خاموش میشه نه رو حالت رادیو میره نه اهنگ میخونه همینجور عدد میاره 

    سلام مال من به بلوتوث وصل میشه وقتی میزنی روی مود تغیر نمیکنه ارور no srcمیده

    سلام ما ماشینمون پژو پارس و وقتی ضبطشو روشن میکنیم CONNECTچشمک زن رو میاره که بالا همین کلمه یه شکل بولوتوث چشمک زن است وهر چی میذاریم اهنگ نمیخونه

    سلام 

    پارس داشبورد جدید دارم 

    یه مدته بلوتوث وصل میشه ولی صدای آهنگ پخش نمیشه از ماشین . گوشی های مخالفم امتحان کردم . ضبط رو چند بار ریست کردم سر باطری رو برداشتم بعد ده دقه گذاشتم دوباره همونه .  اتصال برقراره ولی صدا نیست نه آهنگ نه تماس . 

     

    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • حسین ماهانی
  • واقعا خوب بود

    ممنون

    سلام  بلوتوث گوشی به پخش خودرو پارس وصل میشه اما صدا پخش نمیشه متشکر میشم راهنمایی کنید

    سلام

    خسته نباشید

    ضبط ماشین من روی حالت connect گیر کرده نمی‌دونم چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    پژوپارس

  • محمد دولتخواه
  • علت آمدن علامت connect در ضبط پژو پارس چیست ِلطفا اگه میدونین راهنمایی کنین 

    ضبط من خطای connect  میداد ولی درست شد خود به خود 

    من چند روزی روشن نکرده بودم ماشینی باطریش خوابیده بود ،بعد از باطری به باطری کردن دیدم ضبط درست شده

     

    سلام وقتتون بخیر 

    ماشین پرشیا مدل ۹۵ هستش ارور ۰۶ میده و هرکاری میکنم درست نمیشه میشه لطفا راهنمایی کنید

    ✓✓دوستان ضبط من بعداز 4 بار کددهی اشتباه، رفت رو حالت ارور 20  همه کدهایی هم که اینجا نوشتن رو زدم جواب نداد، ارور 4 چن دقیقه برق پشت آمپر باشه میره کددهی ارور 20 نمیره،،،آخرسر با شرکت سازندش تماس گرفتم کد مربوط به ضبط رو خوندم راهنمایی کردن،،،به هیچ وجه تعویض آی سی و... رو انجام ندین،اگه جواب نداد با شماره 02171701 تماس بگیرین،، قبلش این کد رو حتما تست کنین،امیدوارم حل بشه مشکلتون

    ### کلید 6 و ستاپ (همون ولوم) رو همزمان نگه دارین ریست میشه

    برا منم پارس ۱۴۰۲ ،connect چشمک زن همراه علامت بلوتوث هیچ کاری هم نمیشه کرد،راه حلشو کسی پیدا کرد بگه

    سلام و خدا قوت ماشین من پیغام بعد از نیم ساعت روشن بودن ضبط پیغام too hot میده و خود ب خود ولوم صدای ضبط کم میشه ممنون میشم کمکم کنید❤️

    سلام،پژو پارسtu5مدل۹۶دارم ،بعضی وقتها سیستم ضبط وشیشه بالابرها همزمان از کارمیوفته و برق این قسمت کامل می ره،لطفا راهنمایی کنید.

    سلام خسته نباشید من ظبط ماشین صداش در نمیاد مشکل از کجاست 

    سلام ضبط پژو405داشبوردجدیدerr20میده کدمیزنم جواب نمیده چکارکنم

    سلام مهندس ماشین من پارس داشبورد جدید هست کد 123 میزنم اما 4 ثبت نمیشه چکار باید کنم سپاس

    سلام و خسته نباشید..

    مهندس جان ماشین پارس داشبورد جدید دارم اول صبح که ماشین روشن میکنم روی ضبط میخوام بزارمش NO 5RC میاد و روی پخش نمیاد مشکل کار از کجاست 

    سلام no src ینی چی و چجوری رفع میشه؟واسه پژو۴۰۵

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی