کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

فروش کد اصلی ضبط مگان، تندر، رنو داستر، رنو فلوئنس، رنو لتیتیود ، رنو کپچر

کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

فروش کد اصلی ضبط مگان، تندر، رنو داستر، رنو فلوئنس، رنو لتیتیود ، رنو کپچر

کد اصلی ضبط مگان، تندر، داستر،فلوئنس، لتیتیود ، کپچر

در این وبلاگ قصد داریم به آموزش تعمیرات نگهداری خودرو ،باز یابی رمز ضبط و پخش ، دی کد کردن ضبط و پخش خودرو ، تغییر رمز ضبط و اختصاصی کردن آن ، مونتاژ و دمونتاژ داشبورد و قطعات روی داشبورد و کنسول در انواع ماشین های داخلی و خارجی بپردازیم.

ریست ضبط پژو پارس داشبورد جدید

ضبط پژو پارس داشبورد جدید

در خودروهای پژو 405 و پارس با داشبورد جدید و دارای سیستم رادیو پخش کروز برای ریست کردن این سیستم ، همزمان کلیدهای ٣ و ٤ روی رادیو پخش را فشار داده و نگه دارید. با این روش ضبط به تنظیمات کارخانه بازنشانی خواهد شد ، بعد از ریست کردن ایراد های نرم افزاری آن نیز برطرف خواهد شد ، در صورتی که هنوز مشکل خطای ضبط دارید روش زیر که در عنوان دیگری مطرح شده است امتحان بفرمایید.

نظرات  (۷۳)

دستگاه پخش بنده پژو پارس داشبورد جدید بلوتوث به خوبی کار میکرد حالا مدتیه وقتی دکمه سبزو نگه میدارم بلوتوث روشن نمیشه چه از روی فرمان چه از روی ضبط چیکار کنم البته بعضی وقتا روشن میشه ولی بلافاصله قطع میشه یا علامت بلوتوث میاد و قطع نمیشه به گوشی هم پیر نمیشه تشکر
با سلام خدمت شما
من یه پژو پارس مدل 95 با داشبورد جدید دارم اما هر زمانی با **یو اس بی** اهنگ گوش میدم وقتی ماشین رو خاموش میکنم و دوباره روشن میکنم اهنگ برمیگرده به اولین اهنگ و از همان جا که تمام شده شروع به ادامه نمیده
لطفا اگه کسی میدونه چرا منو راهنمایی کنه. با تشکر
سلام ببخشید دکمه ٣ و ٤ رو همزمان باید فشار داد یا طبق تصویر اون دو دکمه دیگه رو ؟ 
سلام خسته نباشید
من مشکل دیگه ای دارم 
اینکه با بلوتوث وصل میشم از طریق گوشی پِیْر میشه ولی مدیا رو که میزنم نات سورس میده 
سلام 
ضبط خودرو پارس داشبورد جدید من فقط سه عدد از چهار عدد رمز رو قبول میکنه  
حالا هم که قفل شده نمیتونم رسیت کنم 
رمز سه رقمی هم بازش نمیکنه 

راهنمایی لطفا
سلام ضبط پرشیا ٩٣ من خطا sr میدهد روی رادیو میرود یا بعضی اوقات صدا ضبط خود کار بالا میرود



سلام دوستان خسته نباشید میشه راهنمایی کنید ضبط پرشیا داشبورد قدیمی قفل شده چطور میشه بازش کرد
دوستان صدای ضبط  و رادیوی من زیاد نمیشه وقتی از طریق ولوم تنظیم صدا صدا شو زیاد میکنم بازم وقتی صداشو کم میکنم دیگه زیاد نمیشه لطفا راهنماییم کنید متشکرم
سلام به اساتید،ضبط من به جز رادیو هیچیش کار نمیکنه
یعنی یو اس بی میزارم،sdمیزارم یاcd همینجوری میمونه
با سلام
مدتیه ضبط ماشین هنگام خوندن سی دی وفلش یه آهنگ رومیخونه به محض رسیدن به آهنگ بعدی باسرعت ردش میکنه وعمل دیگه نمیخونه تااینکه دستی آهنگ بعد روانتخاب کنی.
در ضمن بادکمه 3 و4 ریست کردم اما ریستار نشد.
بلوتوث ضبط من کار نمیکنه ریستشم کردم اصن اون بلوتوث برام نمیاد هرچی دکمه رو نگه میدارم 
سلام گوشی من بلوتوث ضبط ماشینم را پیدا نمی کنه چطور باید این مشکل را حل کنم 
با سلام
دستگاه پخش بنده پژو پارس داشبورد جدید بلوتوث به خوبی کار میکرد حالا مدتیه وقتی دکمه سبزو نگه میدارم بلوتوث روشن نمیشه چه از روی فرمان چه از روی ضبط چیکار کنم البته بعضی وقتا روشن میشه ولی بلافاصله قطع میشه یا علامت بلوتوث میاد و قطع نمیشه به گوشی هم پیر نمیشه در ضمن هم ضبط رل ریست کرده ام هم باطری رو جدا کرده ام . تشکر
سلام من پژو پارس مدل نودوپنج دارم رمز ضبطو فراموش کردم چطوری بدونم رمزش چیه رمزشو از تنظیمات کارخونه هم تغییر ندادم 
سلام دوستان وقتی تو ضبط پارس جدید فلش میزارم نمیخونه فقط کلمه یو اس پی میا د؟ ممنون از راهنماییتون
سلام .میخوام هنگام روشن کردن ضبط و روشن کردن سیستم صوتی رمز نخواد و  درخواست ورود رمز غیر فعال بشه . ممنونم از شما
با سلام. پارس ۹۴ دارم و ضبطش فقط رادیو روشن میکنه و هرچی بذارم یو اس بی یا رم اس دی یا سی دی بذارم نمیخونه و همون عبارت (usb) یا (sb) یا (cb) رو نمایش میده
با دکمه های 3 و 4 هم ریستش کردم ولی هنوز مشکلش رفع نشد. لطفا راهنمایی بکنید
  • جواد نوروزوند
  • با عرض سلام 
    ضبط من رادیوش خوب کار میکنه ولی فلش و سی دی که میزارم هیچ یک از دکمه های کار نمیکنه پخش میکنه ولی همش مات میکنه ریسیت هم کردم ولی درست نشد ممنون
    سلام خسته نباشید
    مدتی پژو پارس داشبورد جدید مدل ۹۳ خریدم
    ضبطش همه چیزش اوکیه ولی یه ایراد داره لطفا راهنماییم کنید
    وقتی دکمه call و نگه میدارم بلوتوثش چشمک زن میشه ولی با هرگوشی که میگردم بلوتوث و پیدا نمیکنه
    یبارم ضبط و ریست کردم درست نشد
    راهنماییم کنید 
    ممنون
    سلام من پارس دارم  به بلوتوث  وصل میشه زنگ میزنه فقط موزیک پخش نمیکنه راهنکایی کنسد
    سلام.بلوتوث ماشین من که پژوپارس جدید هست روشن نمیشه.البته قبلا بطور دقیق کار میکرد.ولی الان وقتیدکمه سبز را فشار میدهم روشن نمیشود لطفا راهنمایی کنید چکار کنم.۶۷۴۸۴
    با سلام  پخش ماشین پارس سینه جدید من وقتی روشن میکنم به خوبی تا نیم ساعت کار میکنه سپس کم کم پارازیت میافته رو باندها انگار باندها پاره شده هر کاری میکنم درست نمیشه اما وقتی مبندم و حدود 10 دقیق استراحت میکنه دوباره باز میکنم درست میشه باز به مدت نیم ساعت
    حین این مشکل یه مشکل دیگه ای هم هست وقتی بلوتوث رو برا اولین بار معرفی میکنم خوب کار میکنه ولی وقتی ماشینو خاموش میکنی و میریی دوباره بزرمیگردی دیگه نمیشناسدش تا اینکه باطری رو در بیاری تا ریست بشه
    سلام 
    بلوتوث پژو پارس داشبورد جدید اوایل درست کار میکرد الان مدتیه هر چقدر دکمه ی سبز رو نگه میدارم روشن نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید.
    سلام
    پارس مدل ۹۴ داشبورد جدید ERROR2 میده و نمیدونم چیکار کنم.
    دکمه های ۳ و۴ هم نگه داشتم ولی ریست نشد.
    لطفا راهنمایی کنید.
    سلام خسته نباشید دکمه شماره موقعه ریست کار میکند ولی زمان زدن رمز دکمه چهار کار نمیکنه

  • علی کریمی
  • سلام خودروی من پژوپارس مدل ۹۳ تی یو فایو میباشد رادیووضبط ماشین را ریست میکنم سه رقم کد را قبول کرده و رقم چهارم عمل نمیکند و رادیو صبط روشن نمیشود لطفا راهنمایی فرمایید  
  • صابر نیکدل
  • من 405 مدل 94دارم پخش خودش روشن میشه خاموش میشه ، خودش میره رو رادیو باز خودش میره رو فلش و همینطور رو پخش سی دی متناوب هی میچرخه وعوض میکنه. لطف کنید راهنمایی کنید
  • وحید قاسمی
  • بلوتوث ضبط من کار نمیکنه ریستشم کردم اصن اون بلوتوث برام نمیاد هرچی دکمه رو نگه میدارم
    سلام کمال تشکر از سایت خوب وکار راه اندازشما فقط میخواستم یه نکته ای رو اشاره کنم کدی که داده بودید کاملا درست کار میکنه خواهشن ذکر کنید شماره کد را به ترتیب فشار دهید چون فکر میکردم باید هم زمان فشار دهیم ولی بعد از چند بار تکرار کردن موفق به انجام مرحله ریست شدم باکمال تشکر
  • میثم یوسفی نیا
  • یا سلام.من ماشین پژو پارس TU5 مدل 95 دارم که ضبطش CD رو پخش نمیکنه، هشدار    cd error  میده لطفا راهنماییم کنید.با تشکر
    با سلام. ضبط ماشین من (پژو پارس داشبرد جدید )(مدل 93)چند روریه یهو کلیدا بجای هم کار میکنه .مثلا پیچ سمت راست که برای رد کردن اهنگ و یه سری تنظیماته, وقتی میپیچونی ,بجای رد کرد اهنگ میره نو تنظیمات یا اینکه خاموش میشه ضبط !! پیچ ولوم هم کار نمیکنه .کلید های روی فرمون هم کلا کار نمیکنه! ریست فکتوری هم کردم درس نشد
  • سعید عرب پور
  • سلام وقت بخیر پژو ۴۰۵slx دارم ضبط error2 میده داشبورد جدید
    سلام ضبط ماشینم پارس دوگانه مدل 97...ایرور 224 میده.. لطفا راهنمایی ام کنید
  • ناصر سعیدی
  • دستگاه پخش بنده پژو پارس داشبورد جدید بلوتوث به خوبی کار میکرد حالا مدتیه وقتی دکمه سبزو نگه میدارم بلوتوث روشن نمیشه چه از روی فرمان چه از روی ضبط چیکار کنم البته بعضی وقتا روشن میشه ولی بلافاصله قطع میشه یا علامت بلوتوث میاد و قطع نمیشه به گوشی هم پیر نمیشه تشکر
  • مخاطب خااص
  • سلااام خسته نباشین بنده هم همین ایراداتی که نوشتنو داارم اصلا بلوتوث ماشین روشن نمیشه چه از رو فرمون چه از رو ضبط ریست کردم جواب نداد خواهشمندم جواااب بدین تشکررر مدل ماشین پارسtu5 کلاس۱۵ 
    سلام خسته نباشید من هم اصلا بلوتوث ماشینم روشن نمیشه چه از فرمون و چه از رو ضبط باید چی کار کنم با دکمه های۳و۴ هم ریست کردم اما نشد جواب بدید ممنونم
    سلام خسته نباشی من پارس داشبورت جدید دارم چند فقطی هست دکمه ولم روی فرمان صدارو کم نمیکنه حتا دکمه فایل همینجور بر نمیگردونه نمیدونم مشکلش چی هست لطفا راهنمای کنید
    سلام ماشینم پژوپارس کلاس۳۲مدل۹۷هستش ضبظش قفل شده حتی سرباطری روهم برداشتم وریست کردم ولی روی صفحه کلمه پین میادولی هیچ کدام ازکلیدابرای واردکردن رمزکارنمیکنه لطفاکمک کنید باتشکر
    با سلام
    کیا اسپورتیج ۲۰۱۴ دارم که نرم افزار پخش بالا نمیاد ولی زمانیکه دنده عقب میزنم مشکلی نداره یاموزیکهای موبایل با پلوتوث پخش میکنه ولی صفحه سیاهه بعضی وقتها و بندرت هم نرم افزارش بالا میاد خواستم بدونم از هموطنان عزیز کسی مشکل میدونه و چکار کنم؟یه سوراخ ریز داره و ریست هم کردم ولی حل نشد.ممنونم
    سلام این مشکلی که بعد از یه مدت توی پرشیا داشبورد جدید برا بلوتوث پیش میاد برای منم شده که هرچی دکمه بلوتوث و دکمه سبز رو از روی ضبط یا فرمون نگه میدارم بلوتوث فعال نمیشه ولی دکمه قرمزو میزنم یه صدای کوتاهی ضبط میده ولی اتفاقی در اتصال یا فعال شدن اون نمیشه خواهشن راهنمایی کنید 
    سلام ممنون از سایت خوبتون من پارس مدل 95 دارم مشکلم اینه که وقتی با بلوتوث بهش وصل میشم هیچ صدایی از بلندگو ها پخش نمیشه چه موقع پخش آهنگ گوشی و چه موقع تماس . تمام کارها انجام میشه مثل ترک بعدی یا قبلی که وقتی از رو ضبط یا فرمون که میزنم تو گوشی تغییر میکنه فقط صدا نمیاد . ریست هم کردم نشد. خواهش میکنم کمکم کنید . 09126703659  ممنون 
    سلام پارس مدل 95 دارم صدای رادیو قطع شده ولی سی دی ویو اس بی خوبه با صدا وباکیفیت؟ادیو روشن میشه فرکانسها روهم پیدا میکنه ولی صدا نداره؟
    بلوتوث ظبطم روشن نمیشه ریستشم کردم درست نشد چیکار کنم ؟
    سلام دوستان من تو ماشین که گوشی رو از طریق بلوتوث با بلوتوث ماشین مچ میکنم اهنگش کیفیت نداره لطفا راهنمایی کنین ممنونم

  • سید حمید رضاهاشمی
  • سلام من ماشینم سر باطری رو برداشتم ضبطش رمز خواست چندین بار زدم حالا ارور۴ اومده و قفل کرده یعنی دیکه علامت رمز نمیاد که بخوام رمز بدم چکار کنم ممنون از راهنمائی شما
    باسلام
    بلوتوث ماشین من هیچ گوشی رو پیدا نمیکنه.قبلا به سختی پیدا میکرد ولی الان چیزی پیدا نمیکنه.کسی میتونه راهنمایی کنه
    ضبط من هنگام وصل شده به تلفن صدا رد و بدل نمی شود 

    سلام

    خودرو من پژو پرشیا داشپورت سوناتایی مدل 95 هستش ضبط ماشین ایرادی نداره ولی مشکل من اینجاست که وقتی گوشی رو با ضبط جفت می کنم  گوشی ضبط رو پیدا نمیکنه یکبار هم ضبط رو ریست کردم ولی باز مشکل بر طرف نشد. لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید. ممنون

    با سلام و خسته نباشید از سایت خوبتون.
    بلوتوث ماشین من کار نمیکنه !یعنی بعضی اوقات اصلا روشن نمیشه !بعضی اوقات روشن میشه ولی وصل نمیشه!با ریست کردن مشکل حل میشه؟؟؟
    سلام 
    یه پژو تیو فایو دارم 
    وقتی گوشی رو با بلوتوث به ضبط وصل میکنم موقع رانندگی خیلی نویز داره 
    مشکل چیه 
    و یه مورد دیگه وقتی تازه ضبط رو روشن میکنم موقعی که بلوتوث رو وصل میکنم 
    بعد صدا رو زیاد میکنم بازم کم هست مگر اینکه با تنظیماتش ور برم تا درست بشه این مشکلش کجاس 
    سلام ما ماشینمونو نو خریدیم ولی هر موقف بلوتوثشو میخواییم را بندازیم تو گوشی چیزی نمیاد که من بتونم بهش وصل شم بعد چند بارم ریستش کردیم  ولی از موقع ریست کردن دوبار وصل میشه بعد دوباره برمیگرده به این حالت

    سلام رادیوی من از کار افتاده و کلا صدای رادیو نمیاد چکار باید بکنم؟

    سلام همگی خسته نباشید اقا بلوتوث ماشین منم کار نمیکنه مث ل بقیه دوستان چرا کسی جواب نمیده ممنون میشم 

    سلام هر کاری میکنم ساعت تنطیم نمیشه حتی ولوم سمت شاگرد هم ب داخل فشار میدم ولی بازم چیزی نمیاد لطفا بگین چیکار کنم

    سلام ماشین من پژو پارس داشبورت جدید هست بلوتوز چشمک میزنه ولی ارتباط برقرار نمیشه وکلا اپشن تلفن روی پخش بازدن شاسی مود نمییاد لطفا برای حل مشکل راهنمایی بفرمائید

  • علی اسماعیلی
  • سلام ماشین من پژو پارس مدل ۱۳۹۳ داشبورد جدید هست.بلوتوث گوشیم و چند گوشیه دیگه رو وصل کردم ارتباط برقرار میشه ولی هیچ صدایی نه از طریق تماس ونه از طریق مدیا از باندها پخش نمیشه خواهش میکنم اگه راه حلی داره بگید انجام بدم ممنون ۰۹۱۵۵۲۰۲۰۵۴

    سلام تو پارس داشبورد جدید رو ضبط وقتی اهنگ داره پخش میشه یهو میره رو کلمه traffic و اهنگ یا رادیو ماشین های دیگه رو بالا میاره ممنون میشم کمک کنی 

    ضبط روشن میشه ولی کلمه errرو صفحه میاد ولی کار میکنه پژوپارس سال ساده هستش لطفا راهنمایی کنید

    سلام پژو پارس داشبورد جدید هرچه دکمه بلوتوث رو نگه میدارم روشن نمیشه راهنمایی کنید لطفا ممنون

    سلام خسته نباشید. پژو TU5 ظبتش عبارت ERR SEVO میاد نمیتونم رفعش کنم.لطفا رهنمایی کنید

    سلام خسته نباشید برای ریست کردن ضبط کروز دکمه ۳و۴ چند ثانیه باید گرفته شود.

    سلام پژو پارس tu5کد۲۴ آخر۹۸دارم کابل باطری باز کردیم بعد eror 05 میزنه ، رادیو کارنمیکنه ، آینه ها جمع نمیشه و دزدگیر عمل نمیکنه لطفا راهنمایی بفرمایید تشکر

    سلام اساتید محترم لطفا راهنمایی بفرمایید ؛ علت قطعی صدای پخش ۴۰۵ داشبور جدید ۹۶ مشکل از چیه .چچطور درست میشه؟؟؟

    رادیو به بلوتوث وصل میشه ولی صداش بیرون نمیاد مشکل چیه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید 

    چرا جواب دوستان رو نمیدی مدیر سایت

    خودتم بلد نیستی؟ 

    سلام خسته نباشید گوشی بنده به بلوتوث ظبط متصل میشه و آهنگ شروع به خواندن می‌کنه ولی صدای آهنگ پخش نمیشه 

    مشکل چیه؟

    سلام دوستان. پژو پارس داشتم کلیدهای کنترلی روی فرمان خراب شده بود بردم نمایندگی تعویض کردند بعد از اون بلوتوث کار نمی‌کرد که با راهنمایی های این سایت پخش ماشین رو ریست کردم و درست شد. ممنون بابت به اشتراک گذاشتن تجربیاتتون

    سلام ضبط من مشکل دیگری دارد

    لطفا راهنمایی کنید

    بلوتوث ضبط پارس من راحت با گوشی جفت شده و تماس برقرار میشه اما موسیقی که از گوشی پخش میشه از اسپیکرهای ماشین پخش نمیشه

     

    چکار کنم که رفع بسه

  • روشن کیانی
  • ماشین من tu5 مدل ۹۴هستش و هرچی دکمه سبز رو فشار میدم بلوتوث روشن نمیشه چه از فرمان چهر از روی داشبور لطفا راح حلشو برام بگین 

    ممنون از شما

    سلام من باتری ماشینمو عوض کردم الان نمیتونم پسورد وارد کنم کلا روی صفحه هیچی نمیادچیکار کنم به مدت یه ساعتم سوییچو باز گذاشتم

    سلام دوستان مشین من پارس سال هست پخشش با گوشی جدیدم وصل میشه ولی کلیدهایی که ترک قبل و بعد رو عوض می‌کنه کار نمیکنه اگه میتونید راهنمایی کنید،ممنون

    سلام پژو مدل۹۵ دارم بلوتوث روشن اهنگ میخونه یهو صدا قطع 

    میشه وقتی ی ضربه به پخش میرنم صدا میاد الان مدتی دیگ با ضربه هم کار نمیکنه

    سلام پارس صفر تحویل گرفتم ظبط روشن میشه اما صدا ندارد دلیلش ممکنه چی باشه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی